Hoii Meiden.. waarschijnlijk gaan wij over een paar weken op vakantie. Ik ben nu 20 weken zwanger. Ik ben van mezelf getint. Nu vroeg ik me af of er andere getinte meiden/dames zijn die ook in de zon hebben gezeten?! En of zij daar vlekken/masker van hebben gekregen? En of ons pigment meespeelt dat we minder vlekken en irritaties krijgen ofzo?!
hey, Hier heerlijk in de zon gelegen maar me wel om de 20-30 min goed ingesmeerd (vooral me gezicht) Geen masker, maar wel sneller bruin als normaal.
Hoi , Ik wil je niet bangmaken ofzo maar getinte mensen krijgen juist eerder melasma (zwangerschapsmasker). Dus niet te lang in de zon en lekker insmeren! ( Symptomen Melasma wordt gekenmerkt door donkere, onregelmatig gevormde vlekken op de wang, de neus, bovenlip en/of het voorhoofd. Deze ontstaan meestal geleidelijk. Er zijn geen andere symptomen. Het komt vooral voor bij vrouwen met een (licht) getinte huid uit zonnige landen. Bij mensen met schildklier-afwijkingen komt het vaker voor. Waarschijnlijk is er ook een genetische predispositie)
Jaa als je er gevoelig voor bent krijg je het toch wel helaas.... Wil ook wel me gezicht verbergen om het niet te krijgen haha maja dat heeft ook geen nut!