Dames, Ik ben gisteren op controle geweest, Ik heb enorm last van BI en dokter zei dat dat een reden kon zijn om op gang te brengen, keuze is aan ons! Heb een blaasontsteking waardoor harde buiken om de 7 min. Verder is ze wel al ingedaald en heb 1 cm opening. Dokter is van kerst tot nieuwjaar afwezig. Beangstigend te weten dat je het zelf in de hand hebt, Ik zou het liefst spontaan afwachten, typisch mijn man zou het inleiden. Wat zou jij doen? Kindje weegt 2,800 kg, ben al 2x 3wk tevroeg bevallen.
mij werd door de BI eigenlijk afgeraden om in te leiden (alsnog met spoed gebeurt door epileptie) Dit omdat dit niet bevoordelijk zou zijn voor de herstel van je BI na je bevalling persoonlijk zou ik zeker tot 38 wk wachten als je beslist in te leiden en mssn omdat je al ontsluiting hebt zelf had ik bijna 4 cm ontsluiting toen ze me gingen inleiden, toch ook mooi meegenomen om niet 'keihard te hoeven werken' vor die eertste centimeters
ik ben het met Musty eens, ik had/heb ook bi en het werd mij ook afgeraden. plus als je gaat inleiden zonder dat je lichaam er klaar voor is, heb je kans dat het een heel lange bevalling wordt, lijkt me ook niet echt prettig.
Je hebt nu dus anti biotica voor blaasonsteking lijkt me?? dus moeten de harde buiken minder worden. inleiden met bi zou ik alleen d.m.v. vliezen breken laten doen. Met infuus e.d. is de kans op weeenstorm groter en dat betekend dat je bekken helemaal niet meer weten wat ze moeten. Tijdens bevallig ALLEEN ZELF je benen optillen als je dat wilt en redt. Niet door andere mensen laten tillen, 2 mensen geven altijd ongelijke druk en dus een scheef bekken tijdens de bevalling.
Heb ook BI gehad tijdens laatste zwangerschap, mij wilde de gyn pas inleiden bij minimaal 38 weken en nog liever bij 39 ivm complicaties enzo....