Ik ben nu 38 weken en 3 dagen en wordt helemaal gek. Heb al een dag of 2 het idee dat het zo kan gebeuren. Omdat ik best wat harde buiken heb en mijn darmen legen behoorlijk. Ik heb het idee dat het open gaat staan en nog heel wat dingen. En ben het wel zat die buik. ze schopt ook zo heerlijk op 2 plekken tegelijk kan me dan niet meer bewegen. Lijst van klachten. * Harde buiken * Darmen die legen * Sterke lucht van beneden * Het gevoel hebben dan het open gaat en mijn vliezen breken Zou het kunnen zijn dat het niet lang meer duurt of zegt het niks ?? Wou het even kwijt.(Zit de hele tijd tegen mijn vriend aan te zeuren )
Ik wil je niet ontmoedigen maar ook ik heb dat gevoel al weken... Wie weet is.het bij jou wel een voorteken..
ik snap dat ik er nog weken zo bij kan lopen. Maar het is zo,n gevoel alsof het bijna begint heb nu ook steken onder terhoogte van mijn blaas en mijn zus en schoonzus zijn ookal bevallen en de ene had al heel lang die tekenen en de andere weer niet het gekke is mijn zus is 6 dagen voor de uitgerekende datum bevallen en mijn schoonzus 5 dagen en dan is mijn zus 4 uur over alles gedaan en mijn schoonzus 2 uurtjes nu moet ik nog ik vrees dat het bij mij ook snel zal gaan en dan 4 dagen van te voren
als je dat allemaal heb en je vertrouwd het bnuiet helemaal waarom bel je dan niet met je vk? Voortekenen hebben sommige wel en andere niet dus het zegd gewoon niets verder maar bel dan heb je zekerheid.
ik had de vorige zwangerschap al vanaf 33 wk harde buiken en steken en last van darmen. dacht dat het zeker eerder zou komen daarom. Echter rondom 38 weken werd het allemaal minder en pas met 41 wk bevallen. Dus het hoeft niks te betekenen. wel betekend het dat je lichaam aan het oefenen en klaar maken is, maar dan nog kan hetw eken duren voor het doorzet.
nou ik vindt het nog geen reden om de vk te bellen omdat ik morgen ook heen moet en als ik het niet vertrouw bel ik wel en dat had ik ook bij 30 weken en nu begint het weer alleen dubbel zo erg ik ga meestal maar 1 keer in de 3 dagen naar de wc (ontlasting) vandag was het echter 3 keer op een dag en das voor mijn doen wel veel
Het hoeft niks te betekenen Voor wat betreft het legen van de darmen, het kan ook zijn dat je iets verkeerd gegeten hebt of een griepje onder de leden hebt. Ikzelf had bij de jongste vanaf week 36 flink last van voorweeen, harde buiken had ik al eerder. Ze is uiteindelijk met 41 weken 3 dagen geboren. Dat je zus en schoonzus voor de uitgerekende datum bevallen zijn en een snelle bevalling hebben gehad wil helaas niks zeggen over jouw bevalling. Reken er niet op, dan kan het altijd mee vallen.