Goedemiddag Dames, Aankomende zondag is mijn NOD.Nu heb ik gisteren de hele dag vage menstruatie krampen gehad en daarvoor aantal steken was echt niet lekker te pas, tempratuur was gewoon 37 ook geen buikgriep of koorts. Vandaag alleen af en toen een steekje/blopjes links bij mijn eileiders, vorrige week verral rechts wat ik normaal nooit voel maar nu ook links (zelfde plek waar ik altijd mij ei voel). Ook heb ik gevoelige borsten maar dit heb ik wel eens vaker week voor mijn ei. Witte vloed is volgens mij het zelfde gebleven.(dit heb ik altijd veel Iemand ervaringen met deze verschijnselen? Hopelijk ziet iemand herkenningspunten want dit is nieuw voor mij.... Liefs, Steff
Ik herken het wel meid, maar ik weet niet of je blij wordt van mijn ervaring.. Ik heb dit ook altijd vanaf een week voor mijn nod. Bij mij zijn het pms verschijnselen. Ik hoop dat je veel positieve verhalen krijgt en dat het voor jou gewoon betekent dat het raak is! Succes met afwachten. Liefs
Heb je je ei al wel gespot? Het kan natuurlijk best zijn dat je ei pas later was deze maand. Ik heb zelf in de week voor mijn NOD ook lichte menstruatieklachten gehad (minder hevig dan normaal) en zie mijn banner...
Bedankt voor jullie reacties!! mijn ei heb ik duidelijk gehad. En het voelt idd als een lichte menstruatie alsof je haast gaat denken dat het gaat komen maar ook weer niet haga... Niet echt duidelijk wat ik zeg maar het is een apart gevoel... En kan me de vorrige rondes ook niet herrineren. En echt meer klachten heb ik niet. De pijn in mijn borsten wordt zelf minder?!?!... Alleen een klein heel klein beetje zwaar gevoel in de onderbuik maar dat kan ook komen door gisteren misschien? Pfff... Wat kan een menselijk lichaam raar in elkaar zitten...
@ Steff22: Ik heb na mijn eisprong ook last gehad van witte vloed, maar nu al een paar dagen niks. Ik heb ook geen zeurende buikpijn meer en voel me gewoon. Alleen last van erge moeheid. Ook niet leuk. Ik heb ook het idee dat het niet raak is bij mij. Ik ga gewoon van het ergste uit. Is de klap ook minder. Ik hoop dat het raak is bij je!!
Goedemorgen!!! Bij mij is het menstruatie gevoel ook weg, zwaar of drukkend gevoel in de onderbuik is er wel maar over 3 daagjes komt als het goed is mijn menstruatie er ook aan. Pijn in de borsten neemt af, raar gevoel sinds gisteren ... Witte vloed is een beetje cremerig ... Maar of alles nu anders is dan de andere cyclus, geen idee... Volgens mij verbeeld ik het me, omdat ik ook graag een teken wil zien dat ik en mijn man zwanger kunnen worden na 2 jaar... Er ziet niets anders op dan afwachten, eerder testen heb ik ook helemaal geen zin aan, altijd weer een dipje als hij negatief is....... Maar we blijven natuurlijk wel lekker hopen !!! p.s. het enige verschil is deze maand, dan mijn andere maanden. Temp blijf op 7.2 staan en ik heb geen klonterige witte vloed gehad, Dus ik mag wel een beetje hoop houden toch Liefs, Steff
@ Steff22: Ik heb gisteravond (4dagen voor NOD) 2 verschillende zwangerschapstesten gedaan en beide waren positief. Vanochtend (3 dagen voor NOD) weer een zwangerschapstest gedaan en weer positief!!! Dus voor je NOD positief testen kan wel!!
Essie, wat goed nieuws zeg!!!!!!! GEFELICITEERD.... Daar wordt je vrolijk van .... En je ging er nog wel vanuit dat je ongesteld zou worden Ik las dat bij jouw de witte vloed is opgehouden, hier houd het aan... Ben bang dat ook deze maand niets wordt... Maar ik wacht netjes tot maandag, (denk ik ).....
Bedankt voor je reactie Lizzy, Ik vroeg mij alleen af, Ik dacht altijd dat PMS schijnselen aanhielden tot dat de menstruatie weer weg is, is dit bij jouw ook of heb je het af en aan??? Liefs, Steff
Het verschilt bij mij heel erg per cyclus. Deze maand had ik direct na mijn eisprong hele gevoelige borsten. Dat verschilt dan per dag net als mijn humeur Ik ben donderdag 28 juli 's avonds ongesteld geworden en voelde dat echt heel duidelijk aankomen. Erg prettig want dat was voor het eerst sinds het stoppen met de Mirena. Vanaf maandag voelde ik me echt weer normaal maar toen was mijn menstr inmiddels ook al weer over. Maar meid ik hoop voor jou echt dat het allemaal niets zegt en dat je hartstikke positief test. Vriendinnen van mij hielden witte vloed, bij mij stopt het vaak 3 dagen voor mijn nod. Elke maand is het weer 1 grote verrassing waar mijn lichaam mee op de proppen komt
@ Steff22: Bedankt voor je felicitatie!!! Ben ook super blij. Maar het is nog zo onwerkelijk. Ik zit nog voor m'n NOD natuurlijk dus het is wel heel pril. Ik ging er zeker van uit dat ik ongi ging worden. Had het absoluut niet verwacht in 1x raak.
Gefeliciteerd Essie!!!! Tja van mijn ervaringen zal je denk ik niet vrolijk worden. Ik heb dit eigenlijk altijd als ik ongi ga worden. Maar elk lichaam is en reageert anders. Ik hoop en duim dat je een mooie positieve test in je handen hebt. Nog even geduld en dan kan je gaan testen!!! Hopelijk blijft het bloed weg en krijg je pracht kindje!!!!!