beetje bloed....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lennylenn, 31 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

dames,

Mijn meisje is wat ziekjes...grieperig niks ernstigs. ze wilde ook niet meer drinken dus besloot ik vandaag voor alle zekerheid naar de ha te gaan.
    Hij heeft haar onderzocht maar zag niks zorgwekkends en adviseerde mij haar zovaak als mogelijk drinken aan te bieden en elk klein beetje is mooi meegenomen, mocht ze toch echt niks willen dan moet ik weer terug komen. nou goed wij weer naar huis, en wil haar even later in bad doen. tot mijn grote verbazing en schrik zie ik wat bloed in haar pamper, ik dacht eerst dat het een ontlasting veegje was naar toen ik goed keek bleek het een heel licht veegje bloed te zijn. ik dus ook tussen haar benen kijken en ook daar zag ik een klein beetje bloed:(
    het is echt niet veel hoor heel weinig, niet eens een halve druppel maar ik vroeg me toch echt af wat dat kan zijn. ze is nu 6,5 maand bijna en is altijd bij ons gebleven of op het kdv, er heeft niemand op haar gepast dus er kan niemand zijn die iets "stiekems" met haar heeft gedaan.

heeft iemand een idee wat dit is? heeft het mischien te maken met dat ze de afgelopen dagen heel weinig tot bijna niets heeft gedronken? tjsha rare vraag mischien maar ik zou het echt niet weten.

2. leo1984

leo1984 Actief lid

9 okt 2010
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien heeft ze wel een blaasontsteking?
    Zat het bij haar plas of ontlasting?
    Ik zou anders toch even de hap bellen om een blaasontsteking uit te sluiten.
    Bij een blaasontsteking moet je snel bijzijn helemaal bij kleine kinderen.

Mijn zoon had koemelkallergie en de 1e symtomen waren diaree met bloed erin....

3. Alita

Alita Niet meer actief

volgens mij kunnen meisjes al een soort van ongesteld worden....
    Maar ik dacht dat dit alleen helemaal in het begin was

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Dit zie je wel eens bij blaasontsteking of volgens mij ook bij uitdroging maar pin mij er niet op vast!

5. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik zou voor de zekerheid even contact opnemen met de HAP
    Al is het maar om het er telefonisch over te hebben, dan kunnen hun je miss evt laten komen.

suc6!

6. lennylenn

bedankt dames! ik zal het zeker even laten nakijken, controleer nu elke keer haar pamper maar nu is het er niet meer... mja ze had ook nog niet geplast.

@cindy: klopt wat je zegt, had het even gegoogeld maar dat is idd alleen in het begin, tot en met de 10e dag.

ik zal jullie nog laten weten wat de de arts ervan vindt.

7. lennylenn

ik denk toch wel een beetje dat het een blaasontsteking kan zijn..(ook weer gegoogeld)
    van de symptomen die van toepassing zijn bij jonge kindjes, herken ik 4 bij indy,
    ze huilt veel
    beetje bloed dus
    wilt niet eten/drinken
    heeft nog net geen koorts. hoogste temp gemeten was 38.7
    :(:(:(

8. leo1984

leo1984 Actief lid

9 okt 2010
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind 38,7 wel al iets meer dan verhoging hoor helemaal bij jonge kinderen.

En het soort van ongesteld worden hoeft niet perse de eerste 10 dagen te zijn. Ik heb het als kind gehad toen ik 2 jaar was. Mijn moeder heeft toen heel veel vragen van de ha gehad en zelfs ik werd "ondervraagt" dus het zou wel mogelijk kunnen zijn, maar ik denk eerder aan een blaasontsteking.

9. Alita

Alita Niet meer actief

arm meisje...misschien morgen eens wat urine inleveren?

10. lennylenn

ja ik ga morgen van die speciale zakjes bij de apotheek halen waarin je de urine van jonge kindjes makkelijk kan opvangen. zal wel lang moeten wachten op een beetje urine want dat kind krijgt niks binnen.

11. Alita

Alita Niet meer actief

ja is moeilijk he.....succes en strekte verder hoor

Deel Deze Pagina