Hoi, Ik weet niet zo goed wat ik hier mee aan moet. Ik probeer het maar zo goed mogelijk uit te leggen: kreeg een week geleden Wat last met opstaan vanuit het hurken. En dat doe ik nogal veel op het werk. Nu heb ik al 3 dagen soms flinke steken in mijn vagina. Echt aan de rechterkant en dan vooraan achter me schaambot. Voel het ook met lopen en als ik in bed lig met het omdraaien steeds. Alleen rechts... Wie herkent dit en weet misschien wat het is? Ik hoor het graag
Hoeveel weken ben je? Ik heb een tijdlang last gehad van groeipijnen van mijn baarmoeder. Het bleek een dikke baby-groeispurt te zijn en dat voelde ik.
Ja sorry ben k ben 33 weken? Kan het indalings pijn zijn? Zit te twijfelen of k de vk hier mee moet lastig vallen in het weekend...
Heel herkenbaar hoor! Ik heb ook die steken.. Daarnaast ook pijnlijk schaambeen, echt zo'n spierpijn gevoel! Af en toe heb ik zulke gemene steken dat ik door mn been heen zak..
Ok wel herkenbaar dus! Heb het echt als ik van de bank op sta! Doet best zeer! Nou dan maak ik me maar niet al teveel zorgen. De kleine beweegt goed en heb verder nergens last van Geen harde buiken ofzo... Bel de vk maandag nog wel ff voor de zekerheid Bedankt voor jullie reacties!
Had ik ook vanaf die periode en nog steeds. Alles daar beneden maakt zich klaar... Sorry dat ik dit zo vraag, maar voelen je schaamlippen ook beurs?
Oh, dat was een klacht waarvan ik dacht 'dat ga ik maar niet hardop zeggen'. Fijn dat ik niet de enige ben die dat ervaart. Ik zei het daarstraks nog 'verkapt' tegen VL van: er drukt echt veel gewicht op van bovenaf
Oohh jaa.. dat heb ik ook! Echt een rotgevoel... alsof er iets uit wil (duhh) hihi.. Maar heb dat niet constant gelukkig.