Dan misschien deze maand wél eens???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jij82, 2 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jij82

Jij82 Bekend lid

2 jul 2012
    771
    1
    18
    NULL
    NULL
    [FONT=&quot]Mijn vriend en ik zijn sinds januari aan het proberen voor ons eerste kindje… Nog altijd niets, begin een beetje weemoedig te worden… Ik ben tenslotte nog maar 22, dat moet toch wel 1 keer lukken ???[/FONT]
    [FONT=&quot]De 1e dag van mijn laatste menstruatie was 25/06/2013, maar heb onregelmatige cycli… 35d, 43d,… Zoiets daarrond.[/FONT]
    [FONT=&quot]Nu had ik gisterenavond echt steken in mijn buik, linksonder. Het was beter als ik op mijn rug lag, maar toen ik opnieuw recht stond… Pfff…[/FONT]
    [FONT=&quot]Ik heb vorige week zondag al een testje gedaan (’s ochtends) omdat we die avond gingen stappen en ik me een beetje wilde instellen op het alcoholgebruik… ik drink zelden, maar had er toen, na de negatieve test ook geen zin meer in.[/FONT]
    [FONT=&quot]Morgen nog een testje doen of is de hoop voor deze maand (langer zelfs, met lange cycli heb je zelfs geen 12 kansen / jaar) alweer vervlogen? [/FONT]:(

Bedankt voor jullie reacties !
    [FONT=&quot] [/FONT]

2. mariisska

mariisska Lid

8 jan 2012
    82
    0
    0
    thuisstudie,life coaching
    Emmeloord
    Ik zou uitgaan van je langste cyclus en daar 5 dagen bij op tellen en dan opnieuw testen.

3. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Als je een onregelmatige cyclus blijft houden de komende maanden, zou ik eens naar de dokter gaan. Bij een lange cyclus is het niet ongewoon om geen eisprong te hebben of een hele late (wat betekent dat nu je cycluslengte flink hoger ligt), dan kun je dus niet gericht gemeenschap hebben en is het moeilijker om zwanger te raken.

Helaas is niet drinken, niet roken en je leeftijd niet altijd een garantie dat het lukt. En ik heb ook heel vaak gedacht; Jeetje, we wachten nu al lang, het MOET nu toch haast wel raak zijn.. zo werkt het niet jammer genoeg. Er valt weinig over te zeggen of je zwanger bent omdat het moeilijk is terug te rekenen tot je ovulatie als je niet regelmatig bent.

Ik hoop dat het raak is voor jullie, maar als dat niet zo is: Blijf proberen, blijf hopen!

Deel Deze Pagina