Iemand die dit herkent? Lig al meer dan een uur wakker met ontzettende zeurende rugpijn in mijn onderrug...nu merk ik dat er af en toe de pijn erger wordt, naar mijn mies trekt en dan neemt mijn buik over van onder naar boven. Baby beweegt goed tussendoor hoor...
Hier een bevalling met alleen rugweeen, de rugpijn verdween tussendoor. Dus kwam echt opzetten en zakte dan weer af. Geen constante pijn. Succes!
Ik zou het even laten controleren vandaag. Bij de bevalling van mijn dochter was het een constante lage rugpijn (dat steeds pijnlijker werd) gecombineerd met harde buiken. Hopelijk valt het mee!
Ik heb hiervoor 1 dag in het ziekenhuis gelegen voordat ze erachter waren wat het was. Dus zou even de VK bellen. Je bent nog niet zo ver in je zwangerschap zie ik. Ik was toen 30 weken. Bij mij bleek het nierstuwing. Wat ik er ook bij moet vertellen. Door de vreselijke pijn, kreeg ik harde buiken. De pijn zakte steeds af en dan kwam het weer. In mijn rug zat het duidelijk aan 1 kant. Midden in de nacht spoed VK gebeld. Was al onder de douhe gegaan maar ging zowat knock out van de pijn. In het ziekenhuis ctg aangesloten bleek ik idd harde buiken/"weeen" te hebben. Vandaar dat het zo lang duurde voordat ze de echte oorzaak wisten. Ze hebben wel 100x mijn "ontsluiting" opgemeten. Tegen de avond een echo van mijn nieren laten maken en dat bleek zwaar verwijd. De baby lag op mijn urine buis de boel te knellen waardoor ik stuwing kreeg. Moest nog een nachtje blijven ter observatie. Als het wel echte weeen zijn moeten ze starten met weeen remmers en longrijpers volgens mij. Dus echt even bellen! Ook als je geen last meer hebt.
het is idd iets beter nu. Vanmorgen nog zeurende menstruatiepijn in buik en rug. nu enkel nog rug... Ga straks even bellen. Maar netwerk is nogal overbelast hier in belgië op de moment dus graak er niet door.
Ja echt heel erg wat er in Belgie gebeurd is!! Hier in de buurt is ook een station ontruimd (Hoofddorp) Alle familie is druk aan het appen. We wonen hier allemaal in de buurt en sommigen reizen alleen met OV. Blijft bizar. Hopelijk kun je snel de VK spreken. Fijn dat de pijn elk geval is afgenomen.