Vandaag medicijnen besproken met ha

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ringeding, 6 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ringeding

Ringeding Bekend lid

14 jan 2009
    646
    0
    0
    moeder
    Alkmaar
    Omdat wij binnenkort graag voor een kindje willen gaan klussen (en als het nu al zover is, dan is het welkom) ben ik vandaag bij de ha geweest om mijn medicijnen te bespreken. Ik heb een bindweefselafwijking waarvoorik veel pijnstillers slikte, en heb dat helemaal afgebouwd Ik zat alleen nog met 2 medicijnen, eentje tegen spasmes en kramp, en eentje voor mijn longen (ben ook astmatisch).
    De huisarts gaat nu voor mij uitzoeken welke medicijnen ik dan zou mogen slikken. Ook heb ik aangegeven dat ik mocht het zover zijn, naar een bepaalde Gyn doorverwezen wil worden, omdat die ervaring heeft met mijn afwijking (komt niet zo vaak voor)... De huisarts was heel positief dat ik nu zonder pijnstillers ben, en zo nodig mag ik gewoon paracetamol hebben..... Doe ik natuurlijk liever niet.

Ik hoop volgende week gebeld te worden met wat hij gevonden heeft.

Volgende week zit ik trouwens ook in een gipscorset wegens een vergroeiing aan mijn bekken. Mocht de pijn minder worden, dan is dat een teken dat ze eventueel mijn si gewricht vast gaan zetten. Hoop dat de pijn natuurlijk weg gaat, maar zie die operatie niet zitten..

Zo ff mijn verhaaltje gedaan hihi

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Nou meid jij hebt het niet makkelijk. Vond mezelf al heel wat toen ik stopte met medicijnen v.w reuma haha. Knap van je dat je het toch aandurft ondanks alles.
    Kan me voorstellen dat je die operatie niet ziet zitten, zou ik ook niet hebben.
    Hoop voor je dat je HA goede medicijnen voor je kan vinden. Ik mag ook paracetamol slikken voor de pijn maar doe het ook niet. Soms heb ik wel pijn maar ik weet waar ik het voor doe. Het gekke is eigenlijk dat ik nu zonder medicijnen meer betere dagen heb dan met.

Liefs!

Deel Deze Pagina