Ineens duizelig vandaag ??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door debo81, 19 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debo81

debo81 Actief lid

10 nov 2010
    349
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden, maak me een beetje ongerust dus wil graag even advies wat het kan zijn.
    Ben 27,5week zwanger en al langer ontzetten moe, heb ooit pfeiffer gehad en zo voelt t nu ook. Nu slaap ik al weken wat minder Goed maar ook sommige nachten dat ik na onderbreking weer door slaap...
    Gisteren voelde de schopjes van de baby minder hard en vdaag hem nog minder gevoeld...
    Waar k me zorgen om maak is dat ik va vandaag echt al de hele dag duizelig ben, t idee heb echt flauw te vallen en ook misselijk ben en erg wit in gezicht...hoort dit erbij of is dit iets zorgelijke of zou ik gewoon m'n bloeddruk/ijzer? Moeten laten checken? En is t normaal dat ik de kleine nu minder hard voel...?

2. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Ja normaal ben ik nietzo'n bellerd maar afgelopen week heb ik toch ook gebeld dus ik zou zeggen als hetanders voelt als anders je beebje dan bellen en zeker als je jezelf ook nog eens daarbi niet lekker voelt. Beter 1 keer te veel dan te weinig.

Xxx joyce sterkte en succes

3. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ik zou ook ff bellen meid, ze zitten er voor. Je weet maar nooit!

Sterkte en hopelijk voel je je snel weer beter!

4. debo81

debo81 Actief lid

10 nov 2010
    349
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel joyce, moet morgen naar de huisarts voor iets anders denk dat ik t dan ga bespreken, misschien kan zij bloeddruk etc even meten maar weet niet of je met 27 weken al de baby elke dag krachtig moet voelen, voel m. Wel maar veeeel zachter zeg maar

Heb 2 weken gleden ook al gebelt buiten spreekuren, ivm hoge buikpijn dus durf eig niet echt haha, kan t tot morgenochtend wachten denken jullie?

5. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Deb dat kun je natuurlijk doen, maar als je beeb gewoon echt minder en anders beweegt dan zal je vk of gyn iig even het hartje luisteren en ja bij de gyn wordt je ook aan ctg gelegd.
    Nou ja succes met je keus. Maar je twijfelt dus ik zou bellen.

Xxx joyce

6. debo81

debo81 Actief lid

10 nov 2010
    349
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel! Ga t ff aankijken wat ik ga doen, laat t wel even weten wat de ha zegt...

7. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden
    ik zou ook even bellen. Heb het ook al weken! Mijn vk zegt steeds wel bellen als je je zorgen maakt, daar zijn ze voor. Het schijnt dat sommige vrouwen dit in de laatste termijn hebben. Heel vervelend!

8. debo81

debo81 Actief lid

10 nov 2010
    349
    0
    0
    NULL
    NULL
    @patrijs en wat zegt de vk tegen jou erover, heeft t met bloeddruk of iets te maken? Ik wacht even de ha af morgen, merk ook dat ik oververmoeid ben, slaap bijna niet dus misschien speelt dat ook mee?

9. eva33

eva33 Actief lid

23 dec 2011
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bloeddruk, ijzer, bloedsuiker of je evenwichts organen omdat er een ander zwaartepunt in je lijf ontstaat kunnen allemaal de oorzaak zijn!

Dus, als het blijft even die dingen uitsluiten die je kunt uitsluiten.

Daarnaast, zoals al gezegd, als je je ongerust maakt altijd bellen. Als er wat is kunnen ze handelen, is er niks kun je weer onspannen, wat een van de belangrijkste dingen is tijdens je zwangerschap.

groetjes Eva

10. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden
    Ze hebben bloed onderzocht, maar niets gevonden. Het is inderdaad slaap te kort, lage bloeddruk (maar niet super laag) en zij gaf bij mij aan dat sommige vrouwen dit gewoon hebben, net als in het begin van de zwangerschap. Haar advies, dropjes, soepje ed

11. debo81

debo81 Actief lid

10 nov 2010
    349
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou vandaag naar de ha geweest en blijkt bloedarmoede te zijn en een lage bloeddruk dus nu ijzertabletten gehad, hopelijk helpt t... Met de kleine mam was gelukkig alles goed die was alleen anders gaan liggen waardoor ik hem minder voel , sterkte ook patrijs!

12. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden
    Fijn dat je er iets tegen hebt gehad!
    dank je..:)

13. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Heb er ook wel eens last van, lage bloeddruk inderdaad.
    En ook dat ik mijn kindje soms een paar dagen wat minder voel.
    Maar dat was bij de 1e ook zo.

Toch...als je het niet vertrouwd, altijd bellen!!! Ook als je kort daar voor al gebeld hebt voor iets anders!

xxx

14. debo81

debo81 Actief lid

10 nov 2010
    349
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik denk bij mij dat t eerder met ijzer tekort te maken heeft... Idd toen de vk even bad gekeken was ik echt opgelucht en andere zat ik nu toch t hele weekend me weer af te vragen of t goed gaat met de kleine...zou t te maken hebben met hoe de kleine ligt dan?

Deel Deze Pagina