Roos slaapt dat ze 6 weken is heerlijk de hele nacht door en niks geen problemen naar bed was wegleggen en slapen. Maar nu is het al 2 weken 1 grote drama. Niet naar bed willen zo hard huilen dat ze vuurrood aanlioopt en zo hoesten na de hand dat het eten weer mee komt. Dit is nooit zo geweest. Volgens het CB kan het niet liggen dat me nichtje er nu is want daar is ze er al te lang voor. Weet iemand wat dit opeens is? ze is wel gewoon hartsikke moe maar zodra ze op haar kamer komt word ze helemaal hysterisch. Wie kan me helpen?
is er iets gebeurt waardoor ze is geschrokken? of iets verzet dat er gekke schaduwen te zien zijn? ik weet niet precies hoe oud ze is, maar het kan ook verlatingsangst zijn.
Roos is nu 7 maanden. We hebben alles al bedacht de schaduwen. ze slaapt zonder lampje dus enge schaduwen zijn er niet. het was van de ene op andere dag zonder dat er maar iets is veradert. verlatingsangst heeft ze niet als ik even uit de woonkamer ofzo ben of als ze me even niet ziet.
Wat bij ons heel erg hielp, was om Jamila haar bedje aan de andere kant van de kamer te zetten, geen idee wat er aan die kant was dat ze het "eng" vond maar sinds dat haar bedje aan de andere kant staat slaapt ze de hele nacht van 20:00 tot 07:00 door.
Wij hebben het net achter de rug. Uit niets was er 4 dagen beddrama. Overdag was er niets aan de hand, maar 's avonds naar bed was hysterisch gillen. Niks hielp, troosten niet, erbij zitten niet, daar werd hij alleen maar overstuur van. Allen uit bed halen was goed. Maar dat is uiteindelijk ook niet de bedoeling. Verlatingsangst was het niet, want ik kon hem rustig aan iemand anders geven, of weglopen. Daar raakte hij absoluut niet van onder de indruk, maar naar bed gaan was echt een drama. En ook wij hebben het nooit gehad (behalve de eerste 2 weken dan). Toen niks hielp heb ik hem maar elke keer laten uitrazen. Na 4 dagen was het over. Wat het was, weten we nog steeds niet. Het zal wel weer een fase zijn of zo.
nachtlampje hebben we al geprobeerd bed verschuiven ook. er naartoe hielp indderdaat wel maar wel uit bed halen dan stil en met 10 min slapen op schoot maar at gaat hem niet worden. We hebben er vandaag uit laten razen in bed ik vond het zo zielig maar naar 25 min was ze wel stil niet dat ze 2 min heeft liggen krijsen maar na 10 min werd het wat mopperen en de laatste 5 min was het echt jammeren. ik kan dat eigenlijk niet het is goed dat me vriend thuis is en me haast tegen moeten houden.