ben ik onvruchtbaar

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door babygirl1985, 17 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babygirl1985

17 apr 2009
    47
    0
    0
    hallo mensen

ben 23 jaar en we willen graag een derde de jongste is op 30-11-2007 geboren nadat hij geboren was wou de placenta niet komen dus gingen ze de weeen weer opwekken met een infuus en gingen een uur lang aan de navelstring trekken (wat erg pijn deed) toen is het er maar onder narcose eruit gehaald en toen ook nog eens de volgende dag hoge koorts wat gelukkig snel weer over was en weer kon genieten van de kleine maar nu had ik dus wel vanaf na de geboorte telkens een gevoelige onderbuik en pijn tijdens de sex dus na bijna anderhalf jaar alle moed bij elkaar geschraapt te hebben toch maar er mee naar de huisarts hij zie dat het een infectie was dus een kuur metronidazol gekregen maar nu ben ik bang dat ik onvruchtbaar ben zijn al vanaf een maand na de geboorte bezig om zwanger te worden maar het lukt maar niet wie heeft het ook meegemaakt

2. Dottie

Dottie Bekend lid

8 mrt 2009
    665
    0
    0
    Bediende
    Hey

Ik heb hier geen ervaring mee, maar blijf hier niet mee lopen. Ga met je zorgen verder en laat je onderzoeken. Dat zou ik zowieso laten doen. God weet hoe lang die infectie al woedt... Gewoon een check up, het zal je alleszins gemoedsrust geven.

Sterkte!

3. babygirl1985

17 apr 2009
    47
    0
    0
    ben er al mee naar de dokter geweest maar die zegd dat er niks aan de hand is omdat we er al 2 hebben dus kan dan nog gewoon kinderen krijgen naar een kuurtje metronidazol loop ook al bij het ziekenhuis omdat ik een hele onregelmatige cyclus heb en moest eerst maar eventjes 10 kilo afvallen en over een half jaartje terug komen :oops: balen of kan ik dan beter het ziekenhuis bellen voor een eerdere afspraak

4. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    snap je wel bij mij si wel iets andes, maar begrijp wat je bedoel

wij proberen ook al sinds vrij snel na geboorte van onze zoon weer zwanger te raken, dit was januari 2005, en ook nog niet gelukt

hopen dat het goed komt met die infectie, sterkte

5. babygirl1985

17 apr 2009
    47
    0
    0
    best wel balen met de infectie gaat het wel beter maar ja als je op internet leest dat er lidtekenweefsel in de eierstokken kan krijgen ervan wordt je er niet vrolijk van was al bekent bij het ziekenhuis met een onregelmatige cyclus dat mn eierstokken en mn baarmoeder niet echt op 1 lijn zitten baarmoeder gaf aan dat ik ongesteld moest worden en mn eierstokken dat er een eiesprong moest komen en dat moest maar overgaan als ik ging afvallen nu ben ik wat kilotjes kwijt is het nog zo zit nu op de 60ste cyclus dag of het nou door die ontsteking komt ik weet het niet meer en de dokter luisterd gewoon niet hoe ging het dan bij jou als ik het vragen mag :oops:

6. mas

mas Actief lid

26 jan 2009
    207
    0
    16
    heb je altijd zo'n lange cyclus of is dat nu ook nieuw? Het is natuurlijk wel anders met zo'n lange cyclus omdat je dan ook minder kansen hebt, dus ben je sneller heel lang bezig met zwanger worden... helaas herken ik dit. Zie onderschrift...

7. babygirl1985

17 apr 2009
    47
    0
    0
    vanaf mei vorig jaar 148, 45, 47, en nu 60ste dag en nog geen ongi heb ook het gevoel dat het ook nog wel eens weer lang kan duren voor de zwangerschapen was ik ook wel onregelmatig maar nooit zo erg tussen de 28 en 40 dagen de gyn dacht dat het door overgewicht komt maar heb nu nog maar maatje 38 dus zo dik ben ik ook alweer niet dacht ik

8. mas

mas Actief lid

26 jan 2009
    207
    0
    16
    nou maatje 38 is super slank toch??? dus daar kan het niet aan liggen... Ik ben geen huisarts, kan je niet ergens een second opinion laten doen?

Anders toch maar weer eens vragen en dat je je toch zorgen maakt. Was je eerder wel meteen zwanger?

9. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Hey meid,

Als ik ik dit zo lees. Wij gaan voor de eerste ik heb dit ook totaal niet meegemaakt.
    Maar dan zou ik ook idd voor een second opinion gaan. Want mij lijkt het dat er na een bevalling niet zo heel veel verandering in moet zitten in de ongi dagen enz.

Gr

10. babygirl1985

17 apr 2009
    47
    0
    0
    ja met de eerst had ik nog maar drie maand verkering dus hadden nog geen plannen met de 2 zouden we bezig voor een 2de maar werdt maar niet ongi en maar testen maar was niet zwanger moest maar gewoon afwachten tot ik het werdt maar dacht op het laatst van toch maar weer testen bij de dokter en tot onze verbazing toch zwanger 2 dagen later verloor ik bloed mn vriend de dokter dienst bellen die zeiden dat het een miskraam werdt moest maar wachten dat ik het verloor mn vriend was woest en zei tegen me we gaan wel gewoon naar het zh toe die hadden toen een echo gedaan bleek ik gewoon al 12 weken zwanger te zijn en had gewoon last van een gesprongen adertje later bleek ik ook nog drager te zijn van anti-E en mn vriend ook dus moest telkens in de zwangerschap bloed prikken waar ik al zo goed over kan dus die gingen wel vlot maar nu niet echt balen

11. Dottie

Dottie Bekend lid

8 mrt 2009
    665
    0
    0
    Bediende
    Ik zou gewoon voor een second opinion gaan hoor. Jij kent je eigen lijf het beste. Gewoon doen hoor. Mijn god maat 38 en dan moet je nog afvallen? Sorry maar dat kan er bij mij niet in hoor.
    Veel succes

12. babygirl1985

17 apr 2009
    47
    0
    0
    er moest 10 kilo eraf zei ook al tegen mn vriend dan blijft er niks meer over en hij is weg van mn buikje wat ik over heb gehouden van de 2de en daar verkijken ze denk ik zich op

13. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Hey meid,

Heb je al een second opinion aangevraagt? Ben erg benieuwd naar.
    Het zou wel verstandig zijn denk ik. Dokters maken groote fouten hoor.
    Heb heb het laast nog gehoord van een vriendin van mij. Die heeft na de bevalling constant ongi gehad en de gyn weet er geen raad mee!!!! Ze kon niks meer doen zei ze tegen haar!! BELACHELIJK VIND IK HET!!! Nog niet eens advies geven erg raar.
    En ik denk dat het niks te maken heeft met afvallen. Het is gewoon de gewoonte om het te zeggen denk ik en het laaste tro halm wat ze denk ik kunnen bedenken!! Sorry kan me er een beetje boos om worden!
    Ik leef met je mee...
    Gr

14. babygirl1985

17 apr 2009
    47
    0
    0
    de dokter wou niet luisteren maar bel vandaag gewoon weer anders ga ik gewoon naar een andere huisarts maar als ik meer weet schrijf ik wel weer hier
    gr

15. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

12 dec 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Ik vind dit erg vreemd... Je moet gewoon met de vuist op tafel slaan.. je wordt hiet zelf alleen maar onzeker van! Een gyneacoloog kan kijken wat er aan de hand is.
    Gewoon doorzetten hoor!

16. babygirl1985

17 apr 2009
    47
    0
    0
    was ook al bij de gyn geweest in januari die zei ook van val eerst maar 10 kilo af en kom over een half jaar maar weer terug dan ben je wel zwanger vind het een beetje raar want voordat ik kinderen had woog ik over de 92 kilo en maatje 44 en toen was ik gewoon binnen een maandje zwanger van de eerste en nu weeg ik tussen de 70 en 75 in en maatje 38 en kan niet zwanger raken en ben zo onregelmatig als het maar kan zit vandaag op dag 64 en ongi nog lang niet in zicht

17. babygirl1985

17 apr 2009
    47
    0
    0
    laat me vandaag gewoon overschrijven naar de dokter bij ons in het dorp dat is een vrouw die begrijpt me misschien wel meer dat die ik nu heb dat is een man en heeft een beetje hekel denk ik aan jonge moeder want bij de eerst was ik net 20 en heb 9 maanden lopen kotsen en het enige wat hij zei was dat ik dan maar niet zwanger had moeten worden

18. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    [meer dat die ik nu heb dat is een man en heeft een beetje hekel denk ik aan jonge moeder want bij de eerst was ik net 20 en heb 9 maanden lopen kotsen en het enige wat hij zei was dat ik dan maar niet zwanger had moeten worden[/quote]

Dan was ik meteen op gestaan en naar een andere ha gegaan wat een L*L zeg!!! Zacht uitgedrukt! Ik hoop voor dat de vrouwelijke arts je wel fatsoenlijk wil helpen.

Gr

19. babygirl1985

17 apr 2009
    47
    0
    0
    eindelijk weer nieuws mag van de huisarts weer naar de gyn dus moet eventjes bellen voor een afspraak ben benieuwd wanneer en wat ze nu gaan doen

20. babygirl1985

17 apr 2009
    47
    0
    0
    kan morgen ochtend al bij de gyn terecht hopen dat hij kan helpen

Deel Deze Pagina