hallo aanstaande dinsdag moet ik normaal ongesteld worden. Nou heb ik sinds vandaag ineens een buikje (heel raar om te zien) ben in een paar dagen tijd ook anderhalve kilo aangekomen. dit is de eerste keer dat ik ongesteld moet worden sinds ik gestopt ben met de pil. Is dit bij jullie bekend ineens zo een buikje te krijgen?
Ja! Ik ben van mezelf echt niet dik (1.65, 53 kilo) maar ik lijk al maanden echt 4 maanden zwanger.. :S Maar ben t helaas toch echt niet.. Had zo gehoopt dat ik wat zou afvallen na de pil.. Maar het is wel normaal om voor je menstruatie veel vocht vast te houden hoor. Dat kan je dan ook echt een beetje zien. Een opgeblazen buikje
ik had dit nooit tijdens mijn pilgebruik vandaar dat ik het vreemd vond. bedankt voor jullie reacties
Pffft ja hier ook een enorme pens vandaag, en dat terwijl ik tussen 58-61 schommel met 1.76! maar dag 1 van ronde 2... laten we hopen dat het gewoon vocht is
ja ik ben 1.58 en weeg 48,5 kilo en vandaag op de weegschaal 50 met een opgezette buik. vond het heel vreemd om te zien omdat ik normaal geen buik heb. ook nooit gehad voor mijn menstruatie toen ik nog aan de pil was
Ik ben altijd 1,5 kilo zwaarder voordat ik ongi wordt. En een dikke buik. Houdt dus echt vocht vast. En het is allang achterhaald dat je door de pil aankomt en als je stopt afvalt. Had die hoop ook, maar niet dus. Zit nu aan de hormonen en daardoor kom ik wel aan lijkt het.