Nee geen koorts. De HA noemde die cyste wel maar volgens haar was het toch anders. Ik zit me steeds te bedenken want ik heb een poosje terug een klein bultje maar daarna geen aandacht meer aan besteed... Ik ga gewoon teveel nadenken nu
Meid, maak je alsjeblieft geen zorgen!! Als het zo snel komt en pijn doet (drukpijn) is het vast iets van pus of een cyste. Als het pus is wordt het meestal iedereen dag een beetje erger, pijnlijker. Tumoren in het perineum komen heel zelden voor, meestal bij echt oudere dames
het gaat wel meevallen hoor.even volhouden en tegen zondag lach je er eens mee(ik geef je zaterdag nog even om te ont-shocken) ik duim vrijdag voor je!
Ja ook een bal zeg maar. Heb het zelf ook in mijn lies en oksel gehad,ook onderhuids,voor mijn oksel ook doorgestuurd,je wil niet weten wat er uit kwam,jakkes en het ergste is het is weer een beetje aan het terug komen voelde ik. In mijn lies hetzelfde verhaal(ik wachte wel tot het pijn ging doen trouwens). Sterkte vrijdag,snap dat je er mee zit maar het zal waarschijnlijk niks ernstigs zijn.
mijn HA zegt altijd... als het mooi rond is.. je kan het bewegen en het doet zeer.. dan is er 99,9% van de keren niets om je zorgen over te maken.
Ik heb het op een andere plek ook in mijn been. Morgen toch ff naar laten kijken bij de ha. Het is een rond balletje. En eigenlijk op een plaats waar ik mij heel vaak stoot ( poets scholen en stoot me telkens dan tegen de schoolbankjes)
Ik heb t 3 weken terug gehad... Binnen 2 dagen van een klein bultje tot ruim 3x3 cm... Ging kapot van de pijn.. Bleek een peri anaal abces te zijn.. Ben 3 dagen na t ontstaan hiervan geopereerd
Niet een bult etc. daar, Maar loop al wel 2 maanden met vers. klachten bij mijn darmen. Ben gisteren doorverwezen volgende week vrijdag terecht (Waren andere spoedgevallen voor) Ben ook ontzettend zenuwachtig!