helemaal geen eisprong?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Zonnebloem92, 5 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Afgelopen maand hebben we geklust rond dag 14 na de eerste dag van de laatste menstruatie, helaas niet raak.
    omdat ik een cyclus heb van 24/25 dagen vermoed ik dat mijn eisprong eerder is, rond dag 11 als je het zo berekend, voor de zekerheid ovulatie testen gekocht.
    Nu ben ik dinsdag begonnen met testen, controle streep verder niks, woensdag idem en vandaag weer.
    Terwijl eigenlijk vandaag of morgen mijn eisprong zou moeten zijn.
    Meer mensen die hier last van hebben?
    Zou het ook kunnen dat ik nog helemaal geen eisprong heb, ben nu 3 maanden gestopt met de pil en bij mijn zoon was het meteen raak.

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Bij een cyclus van 24 dagen kun je je eisprong verwachten vanaf dag 6 tot en met dag 14 van je cyclus. Gebaseerd op een normale luteale fase van 10 tot 18 dagen.

Dan zou je dus met ovulatietesten moeten beginnen vanaf dag 4 van je cyclus en dan doorgaan totdat de test positief is.
    Heb je dat ook gedaan?

Mocht je pas vanaf dag 11 zijn begonnen met testen, dan is de kans dus zeer aanwezig dat je eisprong al geweest is.

3. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Bedankt voor je reactie!
    Ik ben dus begonnen op dag 8, maar hij zou dus ook al geweest kunnen zijn begrijp ik?
    Ik blijf nu Door testen tot mijn menstruatie om te weten wanneer mijn eisprong is en of ik hem überhaupt wel heb.

Deel Deze Pagina