rare bloeding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Marcella1985, 30 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marcella1985

Marcella1985 Bekend lid

17 mrt 2013
    641
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Ik heb even een rare vraag misschien maar ik ben gestopt met de prikpil in februari. Heb toen een ontrekkingsbloeding wel gehad van een week. En nu sinds Afgelopen anderhalve week steeds aan het rommelen geweest. Nu heb ik sinds woensdag steeds 1 bloeding zo ineens voel het ook niet aankomen of iets. Deze duurt heel even mss een uurtje en daarna gewoon helemaal niks meer. En dat elke dag. Zijn er meer mensen die dit hebben gehad of last van hebben? Ik ben sinds vorige week begonnen met etos zwanger worden en vanmiddag met die shatavari pil erbij.

2. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    ik herken het niet,raar hoor.ik zou even de gyneacoloog opbellen en vragen wat zij denkt.misschien is het nog een beetje van het ontprikpillen?

3. Marcella1985

Marcella1985 Bekend lid

17 mrt 2013
    641
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Maar ik heb geen gyneacoloog nog. Anders huisarts??? Want die heb ik vorige week gesproken toen nog aan het rommelen was zeg maar en die zei toen afwachten want het komt vanzelf aan je symtonen te horen. Want ik verging echt van de rug en buikpijn wist niet waar ik het zoeken moest meer vandaar toen gebeld. Maar dit is wel heel raar en het komt ook niet op de leukste momenten.

4. Marcella1985

Marcella1985 Bekend lid

17 mrt 2013
    641
    0
    0
    NULL
    flevoland
  5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

6. Marcella1985

Marcella1985 Bekend lid

17 mrt 2013
    641
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Als ik dit had geweten. Ben vorig jaar wel een paar maanden toen overgestapt naar de microginon maar had erg last van bijwerking dus toen in augustus toch weer die prik gedaan. Maar in die periode wel een regelmatige menstruatie gehad. Ik hoop dat die bende snel weg is dan. En qua voorlichting mogen ze er wel wat meer over vertellen als je een kinderwens hebt of eigenlijk waarschuwen want als ik dut had geweten was ik er niet meer aan begonnen toen. Nu maar hopen en aankijken denk ik maar.

7. sabrinab1986

sabrinab1986 Fanatiek lid

9 okt 2012
    1.180
    278
    83
    NULL
    NULL
    ik heb de prikpil 3 x gehad ben dec 2011 gestopt vanaf maart de eerste bloeding gehad en vanaf juni tot september steeds bloedingen en gedonder toen na de gyn geweest hoort allemaal van het ontpillen en dat kan heel lang duren heb toen een kuur gehad en kreeg toen voor het eerst weer een eisprong. het duurde gemiddeld een jaar voordat je weer vruchtbaar bent na het stoppen.

Deel Deze Pagina