Ineens een lichtere test

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Patruusje, 12 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Ik zou inderdaad geen huisarts bellen maar een verloskundige of de gynaecoloog waar je een afspraak mee hebt volgende week. Dan kunnen ze met een echo even kijken wat er aan de hand is. Heb je nou ook krampen? Knuffel!

2. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Ja die echo staat natuurlijk toch al gepland, maar moet ik niet bellen om te zeggen dat ik bloedverlies heb? Het gaat inderdaad gepaard met kramp, vooral als ik zit... als ik sta heb ik dus nergens last van...

Grrrr ik word gek van dat lijf van mij!

3. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Ik zou zeker even bellen met de gyn, mss kun je morgen al terecht!

4. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ochjee wat een onzekerheid! Ik had zelf ook lichte testen ook bloedverlies tot week 11 ongeveer. Hopelijk pakt het toch positief uit!
    Succes!!

5. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ps ik zou toch de vk bellen! Ik heb met 4 weken en 5 dagen eerste echo gehad ivm bloedverlies en het hartje klopte toen al.

6. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.238
    6.111
    113
    Dat is niet mogelijk. Een hartje begint pas te kloppen met 5 wk 4 dgn. De meesten zien met 6-7 weken een hartje kloppen op de echo. Met 4,5 week zie je hooguit wat verdikt slijmvlies en misschien een zw ring.

Ts, ik hoop voor je dat het goed zit, ik zou gewoon bellen voor je Eigen gerustheid

7. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry klopt 5 weken en 4 dagen was het! Heb de echo ff gecheckt!

8. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Hoi meiden, na gisteravond flink te hebben gezwelgd in zelfmedelijden heb ik vanmorgen de gyn gebeld. Het klonk ze niet niet goed in de oren, maar gezien ik volgende week toch al een afspraak heb staan gaat die gewoon door. Misschien gaan ze nog kijken, maar ik heb er zelf inmiddels weinig vertrouwen meer in. Bijna alle spanning is uit mijn borsten verdwenen, dus ben echt bang dat het een mk is geweest. Maar als het inderdaad niet goed is ga ik in ieder geval strijden om eerder de medische molen in te mogen...

Stiekum blijf ik een klein beetje hopen, maar er is zooo een kleine kans dat die vast niet voor mij is weggelegd!

9. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    He wat rot :( Bloed je nog steeds? Ik blijf toch een beetje vertrouwen houden voor je goed? Knuffel!

10. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Patruus wat vervelend voor je.
    Ik hoop ook voor je dat alles goed is uiteindelijk.
    Nu alleen afwachten, verschrikkelijk.

Jij mag zeker de MMM in omdat je al zolang bezig bent!

11. muppet83

muppet83 Bekend lid

2 nov 2011
    678
    0
    0
    Wat een verhaal, Succes Patruusje!!!

12. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Helaas heeft mijn gyn continue gezegd dat ik pas het traject in kan als ik 2.5 jaar bezig ben. Ik ben verdorie ook veel te eerlijk geweest, had moeten liegen. Maar ik ben daar zoooo slecht in!

Hopelijk krijg ik het nu wel voor elkaar, we gaan het maar weer afwachten. Bedankt voor de hoop :) kan het zeker gebruiken

13. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Thanks Muffin... ja bloed nog steeds, maar 0.0 kramp meer. Alle hoop en vertrouwen is mooi meegenomen :) en word zeer gewaardeerd!

14. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Wat een bullshit! 2,5 jaar?
    Willen die mensen nou geld verdienen of niet of hebben ze het zo druk! Ik zou meteen een andere gyn zoeken hoor of desnoods naar een ander zkh gaan! Er staat gewoon een jaar voor en na een jaar mogen ze je gaan onderzoeken, of er moet een andere reden zijn waardoor je eerder kunt gaan.

15. Ikie

Ikie Actief lid

4 jun 2013
    187
    0
    0
    Limburg
    Ik vind het ook een beetje overdreven. Je had nu allang al een onderzoek gehad kunnen hebben. Al helemaal als je er zelf al alles aan gedaan hebt en daarmee bedoel ik het gebruik van hulpmiddelen zoals ovulatietesten enz.

Om eerlijk te zijn heb ik ook gelogen. Ik heb alles wat aangedikt en gezegd dat we al drie jaar bezig zijn i.p.v. een jaar. Wil gewoon geholpen worden, punt!

Mocht het inderdaad een miskraam zijn dan zou ik er echt wel achteraan gaan als ik jou was.

16. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Ik heb ovulatie testen gebruikt, kwam niet echt een duidelijk antwoord uit. Ik heb een half jaar getemperatuurd, ook niet geheel duidelijk voor mij (de gyn vond van wel). Ik heb een bloedonderzoek gehad, had gewoon een eisprong volgens de gyn. Heb een rontgenfoto gehad, met contrastvloeistof en een ballonnetje, leek op een halve baarmoeder. Inmiddels begin dit jaar dus een kijkoperatie, alles ziet er prima uit heb een volledige baarmoeder, 2 werkende eileiders en 2 eierstokken maar wel een tussenwandje in mijn baarmoeder. De conclusie van de gyn, ik heb nog evenveel kans als ieder ander om zwanger te worden! Blijf maar proberen met 2.5 jaar kunnen we IUI of ICSI gaan proberen, daar mag ik me officieel nu in maart voor gaan inschrijven, hebben een aantal maanden wachtrij....

Klinkt dit erg gefrustreerd???

17. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Ok dus ze hebben je wel onderzocht.....

18. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Ja onderzoek heb ik genoeg gehad... Er is geen enkele medische reden dat ik niet zwanger wordt... Maar toch wordt ik niet zwanger!

Ik ben heel lang bang geweest dat ik en mijn vriend geen genetische match waren... Gelukkig kan ik dat idee nu van me afschuiven, maar waarom lukt het dan niet?????

19. Ikie

Ikie Actief lid

4 jun 2013
    187
    0
    0
    Limburg
    Oohh ik dacht ook dat je nog helemaal geen onderzoek hebt gehad.

20. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Dikke knuffel meid. Ik weet zo goed hoe je je voelt :( Ik realiseer me wel dat wij geluk hebben gehad dat we al zo 'snel' aan de IUI mochten. Natuurlijk blijft na 3 pogingen nog steeds de vraag..waarom niet?
    Ik zou volgende week tijdens je afspraak echt een beetje gaan aandringen. Het is uiteindelijk jullie keuze, ze mogen het je niet verbieden! Ze mogen het je alleen afraden en dat hebben ze nu wel lang genoeg gedaan..

Deel Deze Pagina