Onze zoon wordt in oktober 3 en nu wil ik al het babyspeelgoed een beetje opruimen en nieuw speelgoed halen, maar wat vindt een kind van 3 nou leuk? Hij speelt nu veel met zijn auto en moter van little tikes, en verder eigenlijk per dag verschillend...
Justin vind vooral boekjes en puzzels leuk. Een dvdtje of een fietsje met zijwieltjes of een step met 2 wielen.
Ja ik bedoelde kleine cadeau's. Hij krijg al een fiets en heeft al meerdere motors en dingen, dus ik wil echt klein speelgoed, maar weet niet wat... puzzels en boekjes zijn idd wel leuk...
Ik heb dan wel geen zoontje maar het verschil zal wel niet zo heel groot zijn haha.. Mijn dochter vind het leuk om te spelen met: puzzels knutselen ( knippen, plakken, kleuren, verven e.d.) fietsen of steppen treinrails bouwen (bij ikea niet eens zo heel erg duur) alles van little people dvd kijken boekjes lezen Hoop dat je er wat aan hebt!
ons jochie is net 3 geworden, hij speelt regelmatig met: Zijn houten treinbaan (grote kist vol, remise en wat thomas-treinen) Zijn keukenspullen Bambino Loco Puzzels Klei Knip-plak-tekenspul Dvd's Voetbal Auto's, auto's en nog eens auto's En hij heeft net een 12 inch fiets gekregen voor zijn verjaardag.
Puzzels is hier echt hot!! Ik ben begonnen met een puzzel van 24 stukjes. Nou, die had ze dus binnen het uur door! 2 weken later een puzzel van 60 stukjes!! Was ze zeker een paar dagen zoet mee!! Nu van de week maar een puzzel van 150 stukjes (staat 8+ op) gekocht, en ook die heeft ze al zelf in elkaar gezet. Maar die vindt ze wel het moeilijkst!! Ze is nu 3 jaar en 4 maanden!
Sofie (is wel 3,5) vindt play-mais erg leuk, ze maakt zelf poppetjes. Voor de rest, klei, stickers plakken (veroorzaakt wel grote ruzie met zusje), boekjes, puzzels en boekjes. DVD van Maanbeer kan ze ook wel iedere dag kijken.
Stickerboekjes, tekenen, puzzelen, boekjes , Bambino loco, keuken spulletjes, auto's, gereedschapspulletjes
Vrachtwagens, auto's, puzzels, kleuren. Plakken, knippen in oude tijdschriften, vinger verven. Hij heeft een auto garage, en een kinderlaptop. Ik wissel ook af, soms doe ik weer wat naar zolder, kook ik weer een schoolbord op marktplaats. Pas heeft hij op zolder zijn babyspeelgoed gevonden, nou hij vond het prachtig, hij deed moeieloos alle blokken in de vormenstoof
Een knikkerbaan misschien nog? Dat is wel bijzonder zeg! Mijn dochter heeft ook even een puzzelmanie gehad rond haar 2e verjaardag, ze maakte toen een puzzel van 48 stuks in 10 minuten. Nu kijkt ze er niet meer naar om.
Spelletjes zoals domino met plaatjes of memory Knikkerbaan doet het hier ook heel goed! Die Bambino loco is ook leuk, die onthoud ik, onze zoon is begin oktober jarig. dat vindt hij erg leuk denk ik!
We hebben voor onze 3 jarige dochter de hele speelgoedwinkel doorgestruind. Ze krijgt nu o.a.: Lego, klei, DVD van Barbie, prinsessenjurk
oja, muziekinstrumenten. Mijn jochie heeft een mondharmonica, een keyboard, een blokfluit en een xylofoon. Daar kan hij allemaal goed herrie mee maken