oke mijn kleintje is al wat aan het brabbelen tot zover best zacht ook word ze wakker voor de voeding en verschoon ik der luier schreeuwt ze bijna ook heel harde en duidelijke klanken als aaaa en toen ik der broek aan wilde trekken brabbelde ze ook boos ,,haha maar altijd brabbelen herkent iemand dit ? kan dit zo van het een op het andere moment veranderen ?
Ja hoor dat kan. Ze zijn op dit moment echt hun stem aan het ontdekken. J is op dit moment 11 weken en doet dat ook. Eergisterennacht dacht ik dat hij pijn had. Mijn man was hem aan het verschonen en ik hoorde zulke gillen uit het kamertje. Ik ben m'n bed uitgegaan om te kijken. Toen ik naast hem stond keek hij mij met grote ogen aan en daarna begon hij weer met het maken van geluiden (vocaliseren).
Mijn dochter doet dat ook sinds deze week. Ze is nu negen weken. Echt zo schattig! Ik liep vanmorgen met haar de woonkamer in, zegt ze keihard waaah! *smelt*
Hier ook een verandering Mijn zoon was snel met de oooh een aaahs maar al die tijd zacht En sinds twee weken is het ook wat harder van geluid ( ook grappiger) Hij heeft duidelijk zijn stem ontdekt en vind het heerlijk om op de commode heel hard mee te praten En als hij boos is dan weten we het ook ( verschonen) , heel hard aaah en met een boos gezichtje erbij Door
Hahaha, leuk he. Ik moest zo lachen toen de kleine jongedame hier haar stem ontdekte. lalalaLAAAAAAALALALAWHIIIIIIIIIIIII'