Ineens flapoortjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door wuppie100, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wuppie100

wuppie100 Actief lid

11 jul 2008
    454
    0
    0
    Begrijp me niet verkeerd, mijn baby is prachtig (de liefste, leukste en de mooiste ;) ) maar ineens, hij is nu 12 weken oud lijken zijn oortjes ineens heel veel gegroeid te zijn hihi en ze zijn een beetje gaan flappen...
    eerst lagen ze gewoon plat en het zit bij ons ook helemaal niet in de familie. Niet erg ofzo, het staat juist wel schattig maar omdat het zo ineens ontwikkelt staan ze straks misschien wel overdwars... dat hoop ik stiekem dan weer niet...

raar dat ik daar uberhaupt al over nadenk misschien maar moest het even kwijt.

Groetjes

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nathan had ook ineens 1 oor dat een stuk groter was :confused:
    Maar dat is helemaal bijgetrokken, die wie weet gebeurt dat bij die van jou ook ;)
    En een beetje flapoortjes is ook wel schattig :D

3. Jah, Wayne krijgt ook een beetje flapoortjes nu. Ik denk idd dat dat komt omdat ze nu ook gaan groeien..

4. wuppie100

wuppie100 Actief lid

11 jul 2008
    454
    0
    0
    Haha ja, ze zijn gewoon een beetje aan de grote kant nu ook voor dat kleine koppie!

5. mamavanalex

5 aug 2008
    75
    0
    0
    en hier eentje die er wel eens aan zit te trekken
    "niet doen" roep ik dan, "dan krijg je flaporen!"
    dan kijkt ie me aan zo van "nou en...?"

6. wuppie100

wuppie100 Actief lid

11 jul 2008
    454
    0
    0
    Haha niet aan trekken inderdaad! of als die oortjes dubbel liggen oh oh....

7. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Grappig, van de week zei juist mn moeder (geloof ik) dat Louise haar oren opeens niet meer plat tegen haar hoofd aan liggen. En dat is ook zo! Het gaat te ver om ze flapoortjes te noemen, maar ze zijn wel degelijk aan het veranderen.

Misschien hoort dat erbij?

8. Niet meer actief

ja die van danisha staan ook wel iets verder dan vroeger maar idd geen flaporen

9. wendyp

wendyp Niet meer actief

Sasha heeft het ook! 1 flappie. (misschien op de foto's in mn album wel te zien) Ik hoop eigenlijk stiekem toch wel dat het inderdaad bijtrekt.
    Ik heb trouwens ook 1 oor, die een klein beetje verder van mn hoofd afstaat. Nooit opgevallen eigenlijk, tis dat mn man het zei. Heej verrek inderdaad.

10. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    hier kwamen ook opeens echt flappies.... wel schattig.. maarja, waar eindigt het dacht ik weleens... (zitten ook wel grote oren in de fam...en dat in flappies :( )
    Nu lijkt het een heel stuk minder, blijkbaar asymmetrische groei ofzo.. eerst oren heel snel en daarna niet meer :)

11. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    het komt volgens mij door de dikte van het kraakbeen in het oortje.
    Zelf heb ik heel dik kraakbeen, ik kan m'n oren absuluut niet dubbel klappen. Maar m'n mans oren zijn heel dun, die kan hij zo dubbelvouwen en dat doet hem helemaal geen zeer. Hij heeft flaporen.
    Onze Jesse heeft ook zulke dunne oortjes, vaak als hij z'n hoofd draait, ligt z'n oortje gewoon dubbel. Dan doe ik hem gauw goed, want ik zou het jammer vinden als Jesse ook flaporen krijgt. Een beetje vind ik niet erg, maar heel erg vind ik zielig.

12. wuppie100

wuppie100 Actief lid

11 jul 2008
    454
    0
    0
    ik denk dat het inderdaad een beetje met groei te maken heeft ook want zn oortjes zijn gewoon te groot voor zn hoofdje, tis een beetje uit verhouding. Als ik mijn babyfoto's bekijk waren mijn oren toen ook een beetje raar, volgens mij net zo groot als nu :). ik heb geen flaporen...
    Hij heeft wel ook van die dunne zachte oortjes, die liggen elke keer dubbel.

13. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Bij Mick lagen ze na de geboorte ook plat tegen zijn hoofd aan en nu komen ze idd los. Ach, het groeit zoals het groeit ;) .

14. Bubbles

Bubbles Actief lid

26 okt 2007
    259
    0
    0
    hier ook een die ineens een beetje flappies heeft. ik hoop ook niet dat het erger wordt maar ik hoor van veel mensen dat een hoop baby's het op deze leeftijd hebben en dat het dan later niet meer opvalt omdat het hooft verder groeit...

15. Bubbles

Bubbles Actief lid

26 okt 2007
    259
    0
    0
    het hoofd bedoel ik haha

Deel Deze Pagina