Mijn bink krijgt als hij 1 jaar word traditiegetrouw een slagroomtaart om mee te kliederen. Is altijd zo lachen om te zien hoe ze er van smullen en dan de taart in de haartjes zit en overal uitgesmeerd wordt. Ben benieuwd of meer mama's dat doen of gedaan hebben? Kan zelf niet wachten hahaha.
Onze oudste heeft op allebei zijn verjaardagen een stuk taart lekker met zijn handjes opgepeuzeld geeft mooie foto's idd, haha. De jongste mag over twee maandjes lekker snoepen! Helemaal leuk!
Ik ken de traditie niet, maar hier i.v.m. Koemelkallergie dus echt geen slagroom! Ze hebben hier ook nooit echt met de handen en eten gekliederd, laat staan dat er eten in het haar terecht kwam. Ze hebben leren eten met hun handen, rond hun verjaardag konden ze juist al lekker met bestek overweg.
Ik ken die traditie ook niet! maar hier wordt niet met eten geknoeid. De kindjes hebben van mij een soesje gekregen maar mijn dochter (die dat nog nooit had gehad) vond er niets aan en nam biscuitje
Ik kan niet wachten, mart t duurt nog even! Mijn nichtje snapte het niet helemaal, maar bij vrienden van ons zat het overal!! hele leuke fotos inderdaad!!!
Hahaha ja hier ook hoor, het moment dat ze doorhebben dat het eetbaar is is altijd briljant, dan gaat het hoofdje nog net niet in de taart hahaha.
wij hadden bij de bakker een bodem besteld met slagroom en fruit erop (wel vers fruit dus niet uit n blik ) Dani vond er niets aan , die at alleen het fruit eruit met n lepel , saai kind dus heb m n handje geholpen met de slagroom maar dat konnie nie zo waarderen vooor Sen had ik n grote cupcake gebakken met een kaarsje erin
Ja hoor, en het was echt leuk. Overigens wilde mijn dochter niks van weten, die vindt zoet niet lekker. Het was de eerste keer dat ze zoiets zoets hadden geproefd hehehe. Overigens waren ze hier toen al redelijk gewend om met de handen te eten, en hebben ze weinig gekliederd. Mijn man heeft bij zoon nog wat slagroom op zijn neus gesmeerd voor de foto
Hier hebben we met haar 1e en 2e verjaardag een taart laten maken en voor haar een meptaart koemelk- en sojavrij. Bij haar 1e verjaardag was ze ziek en deed ze er eigenlijk niks mee. Vorige week was ze jarig en heeft ze 'm eerst uitgebreid bewonderd, ze vond haar woezel en pip taart zo mooi! Daarna is ze voorzichtig alle bloemetjes op gaan eten, 2 andere kindjes hielpen haar En vervolgens ging ze met haar vorkje er in omprikken en heeft ze een paar hapjes gehad. Maar een cupcake vond ze net zo lekker en hier ook weinig gesmeer omdat ze met de handjes heeft leren eten en hier weinig mee heeft gesmeerd en vanaf 14 maanden eet ze met een vorkje en gebruikt ze die zoveel mogelijk.
Voor 1e verjaardag een meptaartje laten maken. Was echt zo leuk. Werd ook heerlijk in gesmeerd en van gegeten door Sven. Nu hebben we tompoucen besteld met foto van Sven en tekst erop en voor de kinderen een piratentaart. Maar geen meptaartje meer.
Een taartje om op te meppen door de jarige . Overigens werkt dat dan heel anders bij kinderen die dan al zelf kunnen eten.
Nee, dat hebben we niet gedaan. Ik hou niet van knoeien met eten. Ik heb zelf een appeltaart gebakken en daar heeft mijn dochtertje heerlijk zelf van gegeten, maar zonder dat er overal en nergens eten lag.
Ja ik snap daar de lol niet zo van eigenlijk... Waarom is het leuk om je kind te leren te kliederen met eten? Denk dat het ook voornamelijk leuk voor de ouders is Hier krijgt ze wel gewoon taart te eten met een beetje hulp van mama
Volgens mij houd elk kind toch wel van kliederen? Of het nou met modder is of met taart, denk dat ouders t juist zelf anders anders willen zien als de was zich weer eens opstapelt. En ik heb altijd eerder iets van, waarom niet? Beetje pret moet ook kunnen.
Woezel en Pip | Flickr - Photo Sharing! Dit was onze taart en dat kleine ronde taartje is dan een meptaartje. Overigens werd er hier niet mee gemept. Taartje zelf was uiteindelijk wel een slagveld maar lag nog mooi op een bordje.