Hallo, Ik ben nu 36 weken zwanger en vorige week bij de vk geweest en de baby lag in hoofdligging. Was al iets ingedaald zei ze en er was weinig vruchtwater. Ze zei ook nou die draait niet meer?!! Maar nu lag ik net op de bank en kwam echt een hele bult op m'n buik aan 1 kant en werd er ook een beetje misselijk van. Kan het zijn dat de baby nu toch nog gedraaid is en zo ja is er dan kans dat hij nog wel weer goed kan draaien? Als de baby in hoofdligging ligt voel je de schopjes dan meestal boven in de buik of maakt dat niks uit? Alvast heel erg bedankt groetjes nooatje
Hallo Nooatje. Als die kleine de billen omhoog gooit kan er ook een bult ontstaan. Dus dat wilt niet meteen zeggen dat die kleine verkeerd is gaan liggen. Als de baby gedraaid is kan die nog terug draaien. Maar aangezien die kleine van de week al in was gedaald, is de kans klein dat die kleine toch nog gedraaid is. Als de baby in hoofdligging ligt voel je inderdaad meestal de schopjes bovenin. Groetjes Ineke
Oke dank je wel voor je antwoord. Nog 1 vraagje de baby heeft nu de hik en dat voel ik altijd erg goed en kan het ook zien aan mijn buik. Ik voel het helemaal onder in mijn buik betekend dat dan ook eerder hoofdligging dan stuitligging heb de hikjes altijd onderin de buik gevoeld! bedankt nogmaals
Hoi Nooatje, dat kan inderdaad. Geef het bij de volgende controle bij de vk nog maar even aan. Dan kan ze bij twijfel altijd even een echo laten maken. Groetjes Brigitte