Bloedverlies-> Miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door nursie29, 29 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nursie29

nursie29 Lid

13 jan 2013
    63
    0
    0
    Hallo,
    Ik probeer het even kort samen te vatten.
    Vorig jaar november kwam ik erachter dat ik zwanger was tijdens pilgebruik, ben daarmee gestopt en heb in december een miskraam gehad. Na de miskraam behoorlijke rare cyclussen gehad. Vloeien 18 dagen en dan een cyclus van 32 en daarna 40 dagen e.d.
    Sinds 3 maanden was het nu regelmatig en vorige maand was eindelijk mijn ovulatietest zeer positief. En ja daarna was ik zwanger! De test was 10 juli positief. Nu heb ik 19/20 juli waarschijnlijk een miskraam gehad. De bloeding begon in de avond met gemene krampen, alleen die avond. Ik heb in totaal 4 dagen bloedverlies gehad, even sterk als mijn eerste dagen menstruatie. De pijn in mijn borsten is ook weg maar toch heb ik nog steeds toenemend last van misselijkheid, maagzuur en vermoeidheid.
    a.s. donderdag heb ik een echo om te kijken of het weg is en zo ja of alles schoon is.
    Gezien mijn klachten heel anders zijn dan de vorige keer heb ik sterk het gevoel dat er nog iets zit, goed of slecht weet ik niet maar volgens mij is het niet weg. Heeft iemand dit wel eens meegemaakt en bleek toch nog zwanger te zijn?
    Ik wordt er zo onzeker van en het duurt nog best lang tot donderdag...
    Alvast bedankt voor de reacties!

2. Simone56

Simone56 Lid

14 okt 2012
    44
    0
    0
    Ik heb 18 april een miskraam gehad, en afgelopen donderdag.

Bij mijn eerste mk had ik paar dagen bloed verlies en dan weer een dag niet.
    Dit zo 2 week lang.

Het kan dus zijn dat je lichaam nog niet alles heeft afgestoten.
    En dat over paar dagen weer op gang komt!

Ik wens je veel sterkte vrouw!

Deel Deze Pagina