Heey, De laatste paar weken heb ik vaak last gehad van buikkrampen en misselijkheid. Ik heb verder ook veel andere symptomen zoals: -Grotere borsten - vaker plassen - hoofdpijn - veel witte afscheiding - meer honger - heeeeel erg moe - pijn in de onderrug En ga zo maar door.. Veel symptomen dus.. Ik heb een vaste vriend en ik slik de pil, alleen deze maand ben ik erg slordig geweest, ben hem een paar keer vergeten. De vorige maanden ben ik gewoon ongesteld geworden maar ik had gelezen dat dit onttrekkingsbloeding is als je de pil slikt, en dat je dus ookal wordt je ongesteld dat je toch zwanger kan zijn.. Mijn gevoel zegt dat ik zwanger ben maar ik hoop het niet want het komt totaal niet goed uit.. ben namelijk nog maar 16 en ben er nog lang niet klaar voor. Vandaag heb ik voor het laatst mijn pil geslikt, en nu maar afwachten tot ik ongesteld word.. Zo niet, dan moet ik toch echt een zwangerschapstest kopen, ookal vind ik dat dood eng. Het is een kleine kans dat ik zwanger ben maar waar komen al deze klachten dan vandaan? Herkent iemand zich hier in of heeft iemand advies? Groetjes, Janine
Hoi! In welke week van de strip ben je de pil vergeten? De eerste week is 't erg belangrijk dat je 'm elke dag neemt. De 2e week is het geen probleem als je er 1 vergeet, de derde week moet je meteen doorgaan met de nieuwe strip of meteen een stopweek inlassen. Als je echt twijfelt zou ik zeker een testje doen... Dan heb je antwoord. Zou namelijk ook toeval kunnen zijn. Als je dan niet zwanger bent is misschien de prikpil een beter alternatief? Die spuit je 1 x per 12 weken in. Zet in je agenda en verder heb je er geen omkijken naar Succes!
Hoi, Ik weet het niet zeker maar volgens mij ben ik de pil in de 1e week vergeten, en in de 2e of 3e week ben ik hem 2x vergeten, alleen kon 1 pil daarvan nog snel slikken, maar dan wel wat te laat.. Ja, eindelijk een antwoord zou fijn zijn, alleen ben erg bang om die test te gaan halen, vooral omdat ik nog zo jong ben.. Kun je ook een test doen bij een dokters afspraak? Wanneer krijg je dan antwoord? Die spuit lijkt me erg handig ja! Ik zal er over na denken dankjewel Groetjes Janine
Ik denk dat je bij een dokter ook gewoon een stripje in je urine gedompeld krijgt. Net als dat je thuis test. Na 5 minuten de uitslag. Op Sensitest.nl kun je ook goedkope zwangerschapstesten bestellen... alleen moeten die natuurlijk ook bezorgd worden. Je zou gewoon naar een apotheek (beroepsgeheim) kunnen gaan in een andere stad... Jeetje, succes met die onzekerheid... Je bent inderdaad nog erg jong. Groetjes!
Je kan ook testen kopen bij de Action of de Kruidvat , die zijn lekker goedkoop. Het is ook eng om voor het eerst testen te kopen maar je wilt natuurlijk ook snel duidelijkheid. Sterkte!
Heel erg bedankt voor de reacties Ik kijk het nog een paar dagen aan, en als ik niet ongesteld word ga ik of naar de dokter of naar de winkel.. wel erg spannend, want als de test positief is, dan weet ik echt niet wat ik moet doen.. ;s Maarja.. afwachten dus
Ik zag dat je ook een topic bij 'ovulatie- en zwangerschapstesten' hebt geplaatst. Deze doe ik daarom dicht. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl