Ineens geen zin meer in 'de baby'

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door shahrazed, 4 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

ik herken dit gevoel van mijn eerste zwangerschap. ik was depressief. heb daardoor na de bevalling geen band gekregen met mijn zoontje. het enige wat ik dacht wat moet ik hier mee. gelukkig is het allemaal weer goed gekomen. ik zou hiermee naar de huisarts gaan en bespreken.

2. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    Meid praat hierover met je verloskundige, lijkt erop dat je wat depressief bent. Hopelijk gewoon die gekke hormonen.
    Dapper dat je je verhaal durft te posten!
    En zoals je ook na de bevalling depressief kan raken kan dit ook tijdens de zwangerschap!!

3. SharonR

SharonR Actief lid

17 jan 2012
    468
    0
    0
    Ik denk dat dit normale angstgevoelens zijn. Ik heb me tijdens mijn zwangerschap ook afgevraagd of ik dit allemaal wel wilde/aankon. Een baby is nogal een drastische verandering, of het kindje nou gewenst is of niet. Als je jouw kindje in je armen hebt zal het vast allemaal anders zijn. :)

4. luusje

luusje Lid

5 jan 2007
    88
    0
    0
    zoetermeer
    Ik herken dit ook hoor, dus je bent zeker niet de enige.. Natuurlijk hou ik nu al van me kleine meid maar soms heb ik het z zwaar, dat ik zoiets heb van haal haar er maar uit ben er klaar mee. En daar bedoel ik niks mee alleen zon gevoel heb je soms wel..

Ik heb hier natuurlijk wel iemand voor om erover te praten, en dat helpt enorm. Dus ik raad je aan om ook erover te praten. Niks om voor te schamen hoor. Sterkte! Xx

Deel Deze Pagina