Ik ben even heel nieuwsgierig hoe snel jullie huis verkocht was nadat het op Funda is gezet. Ons huis is vorige week vrijdag aangeboden op Funda. Maandag waren er al 8 bezichtigingen ingepland en dinsdag kwam er nog 1 bij. Donderdag heeft de makelaar een mail gestuurd naar alle geïnteresseerden dat ze vrijdag voor 12:00 uur hun uiterste bod konden sturen en hieruit konden wij kiezen. Er zijn 4 biedingen gedaan en het huis is dus binnen 1 week verkocht, €5000 boven de vraagprijs. Wij wonen in Gelderland en de huizen gaan hier als warme broodjes. In het dorp waar wij wonen staat ook niks te koop onder de €200.000 Ik ben zo blij dat het snel is gelukt! Ons huis is een opknapper en ik was een beetje huiverig omdat mensen toch vaak een instapklare woning zoeken. Wij hebben ook al een nieuwe woning gekocht onder voorbehoud van eigen verkoop en financiering. Maar dit moet nu helemaal goed gaan komen!
7 weken en daar waren we heel erg blij mee, ruim een jaar geleden. De markt was toen nog helemaal niet overspannen bij ons in de omgeving. Nu inmiddels wordt er op de gewilde huizen ook overboden en kijk dagen georganiseerd. Precies optijd verkocht/gekocht.
Ik ben daar ook zo benieuwd naar! Wij gaan onze woning uiterlijk over 2 weken in de verkoop doen. Super spannend want wij hebben al een ander huis gekocht.
Onze woning nu een jaar geleden te koop gezet, op zaterdag op funda.. op maandag 9 bezichtigingen en op dinsdag akkoord gegaan met goed bod en goede voorwaarden.
2 jaar geleden in 3 dagen en hadden de vraagprijs iets hoger ingezet ivm afdingen en uiteindelijk 2500 eronder gekregen dus waren we super blij mee
Ons huis was verkocht voor het op Funda kwam. Er waren uit het bestand van de makelaar mensen al komen kijken en die hebben het meteen gekocht voor de vraagprijs!
Vorig jaar april ons huis te koop gezet..heeft 4 dagen online gestaan en was verkocht. In onze gemeente (België) stond geen enkel ander huis van die afwerking te koop..binnen het uur had ik al 20 mails van geïntereseerden binnen. Ook verkocht boven de vraagprijs van een koper die het absoluut wou en dan ook vroeg om alle andere geïnteresseerden af te bellen. Zeer blij mee dat het zo snel gegaan was!
Wij hadden een top appartement in het centrum van Rotterdam. In 2015 al hebben we het binnen een week verkocht. Op zaterdag op Funda, op woensdag open dag met 25 geïnteresseerden en op vrijdag verkocht.
Wij hebben bijna 2 jaar geleden ons huis in de verkoop gedaan en het was na iets meer dan 2 maanden verkocht. Wij wonen in het oosten van het land en daar was er nog weinig spanning op de woningmarkt toen.
Vorige jaar binnen 2 dagen voor 20.000 boven de vraagprijs. Wij waren zeer verrast daarmee Was in Zwolle
8 uur nadat hij op Funda was verschenen. Nee, dit is geen schrijffout. Ik bedoe echt 8 uur, niet 8 dagen of 8 weken: 8 uren na het op Funda zetten. Ik kan je zeggen: ik schrok me de rambam!
Wat fijn!! Ons appartement stond 2 jaar lang te koop. Vorig jaar een maand uit de verkoop gehaald en daarna bij een andere makelaar te koop gezet. Hadden toen direct 30 bezichtigingen en daaruit kwamen uiteindelijk meerdere biedingen waarvan 3 zelfs boven de vraagprijs. Wij waren er echt van onder de indruk na die 2 lange jaren...
Ruim een jaar terug, binnen een week verkocht. Tien duizend boven de vraagprijs, die we zelf al aan de hoge kant vonden. Wij zaten toen al in een aardig overspannen markt. Het huis wat zelf gekocht hebben, hebben we dan weer voor 10.000 ónder de vraagprijs in een dorp 14 km verderop, maar waar de markt nog rustig was. Inmiddels hier ook geen huis meer te vinden of binnen notime verkocht. We waren net op tijd