Hoi iedereen even een vraagje, ik heb een zoontje van net 3 maandjes oud. Een mannetje wat regelmatig een flinke huilbui krijgt maar sinds zijn liesbreukoperatie 3,5 week geleden is hij een stuk rustiger. Hij heeft nooit zo een vast huiluurtje gehad en had dagen dat hij erg rustig was maar ook dagen dat hij veel huilde, maar dat heeft elke baby wel. Nu heeft hij al 3 dagen dat hij overdag prima slaapt, snachts ook, maar savonds tussen 7 en 10 helemaal niet ! hij wil dan niet slapen, maar ook niet in de box of wipstoel en alleen maar gedragen worden. Is dit een fase of kan hij na 3 maanden ook nog een huiluurtje krijgen? Groetjes
Hoi, Die van mij is nu ook wat onrustiger en wil lekker bij me hangen in de avond. Rond drie maanden maken ze een sprongetje... (zie "oei ik groei") misschien dat dat het is?
ja dat zou idd ook kunnen. Gisteren was hij wel de hele avond wakker maar ging hij gelukkig niet huilen. Hij slaapt overdag vrij veel dus mischien is hij ook gewoon niet moe. Niet erg maar als je er dan vervolgens alleen mee kan rondlopen is dat niet handig...