Mijn zoontje is as vrijdag 11 weken en vanaf moment 1 gaat het al fout met zijn darmpjes. Nu geven we al 1.5 maand pepti en lopen ook bij een osteopoaat voor een beknelling in zijn nekje. Stijn laat de hele dag door gigantische harde scheten en huilt daar ook heel erg door. Nu zij. We op aanraden van de osteopaat begonnen met abc doliphus en nu poept hij in een keer meer. De ontlasting is wel een stuk dunner en het lijkt soms alsof er een olielaagje op zijn billetjes zit ipv poep. Die is dan in de luier getrokken. Heeft iemand enig idee waardoor dit komt? We gebruiken ook nutriton in de pepti maar dat doen we al een tidje.
Dat 'olielaagje' herken ik wel hoor, volgens mij is dat vrij normaal. Maar dat je mannetje zo'n last heeft van zn darmpjes vind ik wel heel sneu! Goed dat jullie zo je best doen om hem te helpen! Als hij meer gaat poepen door dat middeltje dan lijkt me dat positief, heeft hij er ook minder last van nu? Lastig soms hè, om uit te vogelen wat er nou precies scheelt met zo'n uk! Sterkte, ik hoop dat jullie de oplossing snel vinden!