Wie gaat er morgen ook kijken naar de pelgrimscode? Vond het verleden jaar echt super leuk! Pelgrimscode 2013
Gaaf! Wist helemaal niet dat dat weer komt. Heb het beide seizoenen gevolgd en vind het echt een super programma. Doen jullie ook mee met het spel? Dat je tijdens de uitzending de man met het rode petje moet zoeken? Vond t wel leuk vorig jaar om te doen.
ik zag een voorstukje gisteren, en zij gelijk tegen mijn man, dat gaan we kijken, leuke wisseling voor wie is de mol.
Ik vond haar al zooo vervelend... Vind het niet zo erg dat ze eruit is (A) Verder vind ik Bert inderdaad ook erg dominant. Vind de deelnemers niet zo leuk dit jaar...
mee eens, en ik vind die vrouw met dat rode haar een beetje zielig, ze lijkt me wat aan de depressieve kant. Ik vond het niet zo super leuk, misschien moet ik nog wennen aan de kandidaten. Bert doet erg op de voorgrond idd.
Ik was juist blij dat Monique er uit is! Wat is zij vervelend En Marjan is gewoon een huilerd hihihi! Vind Kim helemaal leuk! En Bert ook
Ja die Marian is ook bizar onzeker zeg! Beetje zielig wel eigenlijk! Ik vind Kim inderdaad een leukerd, net als Christijan en Wim.