Hoi meiden, Ik wil ff iets kwijt, ik heb de laatste 2weken echt een erg raar gevoel, ik weet niet hoe ik het precies moet uitleggen maar, ik ben zomaar heel erg blij, vrolijk omdat ik een gevoel heb van dat ik zwanger ben (zal wel niet maar ja) Mijn man vindt dat ik de laatste twee weken erg op mijn teentjes getrapt ben, en dat ik zelfs om grappige reklames wil gaan huilen Daarnaast moet ik de laatste weken ook meer naar wc op te plassen. Vanaf 24 april heb ik een paar daagjes bruine vlekjes verloren dus niet echt helder bloed, en het was echt erg weinig maar, ik durf niet testen omdat mijn cyclus al raar is sinds het stoppen met de pil dus al een jaar. Ik weet dat het niet zo zal zijn maar, toch heb ik een erg blij gevoel ik wil gewoon zomaar gaan glimlachen van blijheid omdat ik steeds maar het gevoel heb dat ikzwanger ben... Volgens mij kan het ook komen doordat ik teveel rond hang op dit forum. Ik wil iedereen feliciteren en hun blijschap meedelen... Sorry voor mijn lange verhaal maar, ik wil dit niet aan mijn man vertellen want, ik heb hem al 3x valse hoop gegeven (dacht dat ik zeker zwanger was). Ik durf ook niet te testen omdat ik toch alleen maar negatieve testen ga krijgen. pffff ik weet het echt niet meer maar moest ff mijn vehaal kwijt. [/b]
Ik begrijp je gevoel helemaal! Heb ook 2x eerder het gevoel gehad dat ik zwanger was, terwijl dit helemaal niet zo was. Mijn man en ik geloofden er helemaal in, en het was een zware teleurstelling toen dit niet zo bleek te zijn. Ik had toen ook een onregelmatige cyclus. In die periode hield ik me te veel bezig met zwangerschap etc. Ik wilde het zo graag! Sinds januari dit jaar begon ik regelmatig te worden. Ik zette de hele zwangerschap en alles wat erbij hoorde opzij. We focusten ons er beiden niet meer op. Dus toen ik na mijn laatste menstruatie in maart overtijd bleek, weigerde ik te denken aan een mogelijke zwangerschap. Ik zei er niks over, en eventuele symptomen hield ik ook voor me of schreef ik toe aan een naderende menstruatie. Ik wilde niet weer in die val trappen, denk ik. Pas na 2 weken overtijd heb ik eindelijk getest, en ik bleek inderdaad zwanger.. Als je daarvoor alleen het negatieve resultaat kende, is een positief resultaat on-ge-lo-fe-lijk om te zien. Hoe dan ook, ik wil je geen valse hoop geven noch wil ik je hoop te veel omhoog krikken. Al wat ik zeggen wil is dat ik veel herkenning vind in jouw verhaal. Alles is mogelijk, meid, als het moment zo is gekomen dat jouw kindje moet komen, komt het ook. Dat heb ik ook ervaren! Wanneer was je laatste menstruatie? En ben je al overtijd? Ik vind het wel allemaal spannend klinken. Ik hoop het voor je, insha'Allah!
Hoi meid, bedankt voor je reactie ik hep 24 april een paar daagjes bruin ja oud bloed of weet niet hoe je het noemt verloren maar echt helder bloed niet, maar wat ik erg vindt is dat ik al een jaar haast niet normaal meer menstueer ik bedoel veeeelste weinig en niet regelmatig maar wat raar iis, 2maanden terug dacht ik dus dat ik zwanger was maar, was dus niet zo ik had wel gewoon last van misselijkheid, duizelig, erg moe, slaperig enz maar dat heb ik deze maand allemaal niet alleen een erg happy gevoel in mij (ik bedoel gewoon te blij omdat ik zwanger denk te zijn) dus net als of ik weet dat ik zwanger ben en dat ik mij daarom zo blij voel. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen het is een raar gevoel. Maar volgens mij komt het omdat ik het gewoon te graag wil. Insallah maar dan echt INSALLAHHH zal het nu raak zijn en ben ik nu zwanger ik hoop dit echt heel erg vanuit mijn hart. En jij meid heeeel veel geluk met de kleine ALLAH (c.c) heeft je een heel mooi wondertje gegeven
Het zal maar gewoon zo kunnen zijn! Ik heb vaker gehoord over vrouwen die hét gevoel hadden zwanger te zijn zo sterk, en het was ook zo. En het is ook opvallend dat je al die andere 'typische' symptomen niet hebt, (misselijkheid moe etc.) Vreemd dat je cyclus zo verloopt afgelopen jaar.. Zal het door het ontpillen komen? Ik weet het niet. Misschien moet je hiervoor naar de dokter, te weinig bloed verliezen bij de menstruatie is volgens mij niet goed. Oud bruin bloed kan je ook verliezen als je zwanger bent. Misschien moet je toch maar een testje wagen, ik kan begrijpen dat het eng is omdat je een negatief resultaat vreest. Als je geduld hebt, kan je een weekje wachten. Oehhh zo spannend, ik hoop echt met je mee!
Hallo Ik kreeg ook een echt oer gevoel, en had ook veel minder kwaaltjes als dat ik ongesteld moest worden. En ja mijn gevoel had gelijk we zijn zwanger. Groetjes Jessie33
Ik moet aanstaande vrijdag voor het eerst naar de gyn dus we zien het dan wel mischien komt ze mij vertellen dat ik zwanger ben... Was dat maar zo
Ahh lieverd heb sabr (geduld). Allah is met de geduldigen. Inshallah ben je gewoon zwanger en kun je je man eindelijk blij maken met goed nieuws inshallah. Wacht gewoon nog even af.
Insallah meid... Wil je mij ook in je dua plaats geven..... dat het dan toch eindelijk raak is. Jij ook heeeel veel sterkte
Tuurlijk mijn schat, ik zal zeker een DUA voor je doen in mijn gebed, en hopen dat GOD iedereen die een kind wil hebben deze ook krijgt.