5 dagen tot nod, nog steeds positieve ovu-test.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Vanilia, 23 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Hallo meiden,

Misschien weten een aantal van jullie het al dat ik deze maand voor het eerst begonnen ben met ovulatie testen.
    Dag 12 en 13 had ik twee mooie duidelijke strepen.
    Dag 14 heb ik nog een test gedaan en die was minder licht maar toch ook vrij duidelijk. Nu heb ik net weer een test gedaan en hij is nog steeds licht positief. Is dit normaal zo vlak voor je nod?

2. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ovutest is pas positief als de streepjes even donker zijn of als het teststreepje donkerder is dan het controlestreepje. Volgens mij kan je niets afleiden uit een licht streepje.

3. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ik heb zo'n ding waarbij je een smiley krijgt als je ovuleert. Ik heb 'm helaas nog niet voorbij zien komen.

Maar ik moet zeggen dat ik het ook zonde vindt om ze te gebruiken, ze zijn zo duur!

4. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Ik heb de allergoedkoopste van sensi test en die bevallen me heel goed.
    Mijn streep was op dag 13 donkerder als de controle streep dus ik kan ervan uitgaan dat ik zeker een eisprong heb gehad. Maar ja aangezien hij vandaag lichtpaars was zal dat wel normaal zijn.

Mijn vraag was eigenlijk meer: als je ongi nadert heb je dan ook nog steeds een paarse test streep. Of moet hij juist weer heel licht zijn zoals voor je eisprong? Ik merk gewoon dat die streep vandaag donkerder is als de testen van vòòr de eisprong.

5. mayo1982

mayo1982 Bekend lid

22 mrt 2007
    549
    0
    0
    hoi, kan geen antwoord op je vraag geven aangezien ik in een ander onderwerp ongeveer dezelfde vraag had.
    ik heb ze ook van sensitest! hoe waren de testen voor je eisprong dan? altijd een licht streepje te zien?

gr
    mayo

6. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Hey Mayo,

De testen van voor de eisprong waren steeds super licht. Ik begon eigenlijk al te denken dat ik geen eisprong zou krijgen omdat ze ook maar niet donkerder werden. Maar dag 12 en 13 toch een postitieve test.
    En nu dus weer een lichtpaarse streep. Lichter als die van dag 12/13 maar donkerder als de testen van voor de eisprong. Raar he?
    Zal er wel bij horen denk ik.

Groetjes.

7. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Vanilia, misschien ben je wel zwanger, dan schijnen ze ook positief te zijn.... :)

Mijn ovu-testen van Clearbleu gaven duidelijk bijna GEEN streep voor mijn NOD. (de keren dat ik niet zwanger was ) Wie weet, ik zal voor je duimen.

Kari

8. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ik open net een onderwerp met precies hetzelfde :oops:

9. lievebeestje

lievebeestje Actief lid

22 mei 2007
    483
    0
    16
    ik zit ook een paar dagen van mijn nOD, heb gisteren ook een ovutest gedaan.

hij was lichter als de smileydag/positieve CB test, maar donkerder als de dagen voor mijn ei.

weet het ook niet zit in het zelfde schuitje als jij.

heb net een topic gelezen over ontpillen , daar werd ik weer helemaal verdrietig van.

heb zoveel klachtjes de laatse dagen die ik niet ken, maar lees dat het ook ontpillen kan zijn, moeilijk moeilijk...

10. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Hey Kari,

Heb wel 2 pendels voor mei ;) . Nee hoor, het is leuk maar ik ga nergens van uit. Wel fijn dat jij hier ook ervaring mee had en me kan vertellen dat ze gewoon weer heel licht waren bij jou. Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens.

Nathalie toevallig hoor :) Heb jij ook nog steeds een licht positieve test?

Lieveheersbeestje niet zo snel verdrietig worden joh, komt allemaal goed. Heeft effe wat tijd nodig. Kop op heh?

11. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Nee een hele vette positieve ovulatie test juist.

Nah ja gewoon maar weer klussen vannacht :) ,pffff vannacht,manlief is pas om 1.00 thuis

12. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Volgens de bijsluiter stop je met testen zodra je je ei hebt gevonden.

13. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Dat is logisch dat je stopt. Het is nog altijd om je ei te vinden en geen zwangerschapstest.
    Ik heb vandaag getest om te kijken of de streep weer heel licht was of niet. Als je benieuwd bent doe je dit wel eens lijkt mij.

14. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Er zit heb ik gehoord, altijd wel wat LH in je urine, dus je hebt altijd wel kans op een licht streepje.

15. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Ja dat klopt inderdaad. Ik trek geen conclusies, ik ga er zelfs vanuit dat ik gewoon weer ongesteld wordt omdat ik namelijk weer dezelfde pijntjes heb als de afgelopen cyclussen.

Deel Deze Pagina