Hallo, Ik vraag me af of er meerdere meiden last van hebben.Zal f uitleggen wat ik bedoel. Gisteravond op visite,en rond 22:00 ineens een naar gevoel in me buik,en werd wazig in me hoofd.Heb dus gelijk om twee boterhammen gevraagd,en heb een doosje rozijnen gegeten(volgens mijn vriendin goed voor het ijzer gehalte)daarna ging het al snel iets beter! Avondeten enz enz eet ik echt genoeg,en heb s'ochtends voordat ik opsta een pakje sultana wat ik eet(voel me dan heel gammel,en hetzelfde als gisteravond zeg maar) is dit normaal,dat ik ineens me zo slecht voel,en het gevoel heb dat ik van me stokkie ga?Of zal ik morgen voor de zekerheid ff de dokter bellen? liefs
Je kan natuurlijk altijd even bij de dokter langsgaan. Ik heb zelf vanaf de eerste weken t/m ongeveer week 32 er last van gehad. Had dan ook altijd een rolletje dextro bij me. Een paar dextro helpt om dan even door te kunnen en daarna snel wat eten. Druivensuiker neem je snel op en is ook snel weer weg, dus daarna heb ik wel altijd was gegeten. Vond het vooral vervelend als je net boodschappen aan het doen bent midden in de winkel met een volle boodschappenkar en het idee dat je van je stokje gaat.
hoi! ik heb het ook gehad en af en toe nog wel eens.. ik ben er niet voor naar de dokter geweest ik ontdekte dat het bij mij niet lag aan de hoeveelheid eten wat ik nam maar door gewoon 3 maaltijden te nemen op een dag en te zorgen dat je zeker om de anderhalf uur iets gezonds neemt ging het bij mij veel beter.. dus zou aanraden om wat vaker te eten en dan misschien iets minder (mocht het teveel worden voor je) succes!
Ik had het gisteren in de Prenatal werd ineens heel raar in mijn maag en darmen en in mijn hoofd. Kon niet meer focussen en werd daarna misselijk. Het zweet brak me uit! Ik dacht echt dat ik van mn stokje ging. Was heel eng en naar. Had het nog nooit gehad zo! Ik had 's ochtends ontbeten en daarna alleen nog een gevulde koek gegeten dus het kan zijn dat het daaraan lag. Rest van de dag bleef ik me een beetje bibberig en naar voelen...
Hier ook! Heb het vaak tijdens mijn werk. Dan heb ik het war em koud tegelijk. Ook een beetje misselijkheid. Gewoon een beetje beroerd eigenlijk.
ja heel herkenbaar vk zei tegen mij wat kleinere maaltijden eten verdeeld over de hele dag dus in plaats van 3x 6x over de dag eten. en bijvoorbeeld savonds een beschuitje of appel of yoghurt succes
Hoi Jolien, Ik heb hetzelfde bij alle zwangerschappen gehad en mij werd gezegd dat het ligt aan bloeddrukwisselingen. Even gaan zitten, een dextro'tje eten helpt. Ik ben overigens nooit echt onderuit gegaan maar wel heel vaak het gevoel gehad dat ik op het randje zat. Hoop dat je je wat minder ongerust voelt nu. Anders voor de zekerheid de dokter bellen. Succes, Hanneke
Hai Jolien, ik moet toegeven dat ik geen kwaaltjes heb gehad tijdens mijn hele zwangerschap. In de eerste 12 weken van mijn zwangerschap is het me 6 x overkomen dat ik van het een op andere moment hondsberoerd werd. Niet spugen ofzo, maar wel helemaal NIET LEKKER ! Als ik dan even ging liggen ofzo en in slaap viel was het weg als ik wakker werd. Heel raar vond ik dat. Ik zag het zelf maar en beetje als "het hoort erbij ". Misschien dat dit bij jou ook zo is. Succes ermee in ieder geval. Groetjes, Lynn
Best mogelijk Ben zelf vier weken geleden effectief van m'n stokje gegaan. Heb er vier hechtingen in m'n kin en een gebroken of gebarsten vinger aan overgehouden. Bij m'n eerste zwangerschap idem dito, ben toen alleen iets minder pijnlijk gevallen. Het doet geen deugd, maar 't is voor een goed doel, he. Groetjes, Elpee
ok,ben wat meer gerust gesteld!het hoort er dus idd gewoon bij!zorg er vanaf nu gewoon idd voor dat ik altijd een pakje koekjes of sultana ofzo bij me heb! thanx voor de tips meiden
Hoi Jolien, ik heb er ook nog steeds last van. Volgens mijn vk komt dit omdat ik een lage bloeddruk heb. Is hardstikke gezond voor de beeb maar voor mij wat minder. Wat het eten betreft ik dacht ook altijd dat ik goed at. Heb bij www.voedingscentrum.nl gekeken wat je minimaal op een dag moet eten. Toen schrok ik toch wel eventjes!. Ik at wel veel op een dag maar dus blijkbaar niet de juiste voedingsmiddelen. Dus als ik jou was gewoon even je vk bellen en vragen of ze je bloeddruk op wil meten. Veel sterkte! Monique