zere plek in rug

Discussion in 'Zwangerschap' started by maja82, Oct 7, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Even een vraag..
    Ik heb de laatste weken steeds zo'n pijn links boven in m'n rug, onder mijn schouderblad. Nou zegt mijn fysio dat het van mijn houding komt die verandert, maar dat idee heb ik zelf niet. Eigenwijs, ik weet het maar ik heb het gevoel dat het geen spier is. Met massage doet het ook niet zeer als er op de spier wordt gedrukt.
    Iemand die hetzelfde heeft/had?

2. Chanoetje22

Chanoetje22 Actief lid

Jul 3, 2007
    202
    0
    0
    KLANTENSERVICE
    ALMERE
    ja toevalig komt deze klacht mij heel bekend voor. als mijn vriend me wil masseren dan weet ik niet meer waar die pijn zit maar zodra ik op werk ben en te lang zit krijg ik zo een steek en aanhoudende pijn op 1 plek in mijn rug. toevallig ook links onder mijn schouderblad. Ik ga hiervoor naar de fysio en daar word ik elke week gemasseerd. voelt wel lekker maar dat is ook maar even. het schijnt dus wel een spier te zijn die hij dan los masseert maar verder is er weinig aan te doen.. door de zwangerschap word alles veel weker in je rug en daar is niks aan te doen. ik ben nu halve dagen gaan werken en na werk lekker even op bed liggen wil wel helpen. nou succes verder en ik hoop dat je een oplossing voor jou probleem vind.

groetjes

Share This Page