5 weken zwanger maar geen symptomen wel lichte buikpijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door krissy85, 16 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. krissy85

krissy85 Lid

20 aug 2012
    59
    0
    6
    verzorgende in verpleeghuis
    alkmaar
    Ik ben nu ong 5 weken zwanger maar voel mij totaal niet zwanger? Nu maak ik maar daar een btj zorgen over ook omdat ik de ziekte van Graves heb. Ik heb wel elke dag lichte buikpijn, dit meer als ik druk bezig ben geweest, voelt als menstruatiepijn maar dan veel milder.Sinds vandaag ben ik begonnen met de medicijnen propylthiouracil 50 mg 3x op een dag een halve tablet. Zijn er meer dames die ook geen symptomen hebben of dames die dit medicijn ook geslikt hebben tijdens de zwangerschap? Ik ben hier erg benieuwd naar!
    Liefs

2. rinnie

rinnie Bekend lid

11 apr 2008
    660
    0
    0
    Had ik ook in het begin van mijn zwangerschap. Pas vanaf een week of 8 kreeg ik wat symptomen, daarvoor alleen menstruatiepijn.

3. Biancah

Biancah Niet meer actief

Zou me er niet te druk om maken.
    Vaak de eerste weken merk je weinig. Af en toe wat buikpijn en last van darmen. En bij meeste begint bij week of 6 misselijkheid en braken, maar dat hoeft ook weer niet perse.

4. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Hier net zo... ik ben nu iets meer dan 4 weken en ik heb eigenlijk maar 1 kwaal: ik slaap heel slecht... dat heb ik nu al anderhalve week en was eigenlijk het duidelijkste signaal dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn... Verder voel ik me prima... ik heb rond NOD 3 dagen ongi krampen gehad, maar dat is ook weer redelijk weggetrokken... vandaag heb ik het idee dat mijn borsten weer zeer beginnen te doen. maar verder voel ik helemaal niks... niet misselijk, geen rare geuren, nothing nada... ik denk echt op sommige momenten dat ik het gedroomd heb...

oh, dat doe ik wel, heel raar dromen:) Vanmorgen om 5 uur wakker geschrokken want ik wist mijn pincodes niet meer….???? Ik bleef maar denken, wat is het nou???? Tot onder de douche, en ik kwam maar niet verder dan 4 getallen…. Tot ik mijn brood stond te smeren en me bedacht dat een pincode natuurlijk maar 4 cijfers heeft…. :) pregnancybrain

Deel Deze Pagina