vraagje

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door eowen, 8 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eowen

eowen Lid

22 dec 2009
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi,
    ik heb een vraag...
    ik heb vorige week mijn eisprong gehad en ook gemeenschap gehad met mijn man...met bescherming... weekend van de 28e...
    vrijdagavond 3 juni werd ik ineens helemaal niet lekker..vreselijke hoofdpijn en erg beroerd...ik ben echt nooit misselijk. afgelopen maandag kwam er een flinke buikloop bij...en smiddags had ik ineens roze afscheiding...een klein beetje...
    omdat we beschermd hebben gevreeen dacht ik in eerste instantie ik heb een griep, maar in 15 jaar nog nooit een tussenbloeding gehad en als ik ongesteld ben is het vaak wat donkerder van kleur.
    Nu al drie dagen een halve graad verhoogde lichaamstemperatuur en gewoon niet lekker. Rommelende buik, hoofdpijn... zou ik zwanger kunnen zijn? Heb het er al met mijn man over gehad omdat ik echt nooit ziek ben...kindje is welkom...ik moet over een week ongesteld worden....kan het zijn dat er een innesteling is geweest??
    liefs eowen

2. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    denk eerder dat je idd een goede griep te pakken heb meid zo snel na bevruchting lijkt het mij dat je nog geen symtonen kan hebben maar goed ben geen arts je kan nu ergens testen toch?

3. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Is je bescherming gescheurd? De kans dat je zwanger bent geraakt lijkt me vrij klein, tenzij je voor je eisprong onveilig gevreen hebt?
    Groetjes!

4. eowen

eowen Lid

22 dec 2009
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee kan nog niet testen omdat ik over een week pas ongesteld wordt. ik ben sinds mijn 15e aan de pil...
    ik denk ook dat ik griep heb maar toen ik googlede op roze bloedverlies en diarree kreeg ik allemaal pagina;s over een innesteling...en de eerste klachten van een mogelijke zwangerschap...vind het gewoon vreemd, heb echt nog nooit roze bloedverlies gehad een dikke week voor mijn ongie..

5. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Je gebruikt de pil nog steeds dan?

6. eowen

eowen Lid

22 dec 2009
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja nog wel..haha...als het aan mij ligt niet te lang meer hoor....
    maar goed je hoort wel eens dat vrouwen gewoon zwanger zijn geworden ondanks de pil...
    we shall see

7. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Kijk, er is een kans, maar die kans is klein. Maak jezelf dus niet gek er om, maar wacht het even af. De pil is idd niet 100% betrouwbaar.

En ik moet zeggen, de 28e is toch wel een paar volle dagen vóór de 3e, dus als je precies dan je eisprong had, dan kan het zijn dat je innestelling ergens rond 1 of 2 juni was en je daarna die klachten kreeg.

Alles kan! Maar nogmaals, met de pil is de kans errug klein. Het enige wat je kunt doen is afwachten tot volgende week en dan testen. Een bloeding in je stopweek zegt dan ook niet zo erg veel, aangezien dat ook door de hormonen van de pil kan komen en geen echte ongi is. Succes met wachten!

8. eowen

eowen Lid

22 dec 2009
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je gentle....het is gewoon al fijn er even over te kunnen kletsen met iemand...mannen begrijpen vaak niet hoe wij vrouwen ons soms kunnen voelen...;) ik zal het gewoon afwachten en zien

Deel Deze Pagina