Help! Ons meisje viel van bed! :-(

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Elleke, 28 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Hoi allemaal! O, wat ben ik net geschrokken; ons meisje rolde om en om, ik kon haar net om de middel pakken, maar niet meer helemaal pakken en toen viel ze hard op de grond van ons bed af. Gelukkig hebben we vloerbedekking. Ze begon keihard te huilen, heb direct gekeken of ze ons nog volgde met haar oogjes, maar dat deed ze allemaal nog, na 5 min. was ze alweer aan het lachen. Maar nu haal ik mij de ergste scenario's in m'n hoofd of er bijvoorbeeld niet wat in haar hoofd nu goed is of zo.. Kan iemand mij geruststellen?

2. mamatien

mamatien Niet meer actief

Ohh schrikken is dat he!!!!
    Hier heeft vriendlief zelfss de dokter gebeld toen ze van de bank af rolde (was ze wel wat jonger..) zo in paniek was die.. Uiteraard niets aan de hand :)

en nu begint mn dochter los te lopen en valt ze echt meerdere keren per dag (hard) en is het voor ons al bijna 'normaal'

Als je meisje weer vrolijk is ,is er vast niets aan de hand!! Ze gaat nog heeeeel vaak vallen, dus maak je borst maar nat ;)

3. me83

me83 Niet meer actief

dat ze gelijk begon te huilen is heel goed..maar zoals al gezegd word.. het zal vast niet de laatste keer zijn dat ze op de grond klettert..

zolang ze goed reageert op alles en alert is en niet overgeeft oid zal het vast goed zijn.. vertrouw je het niet kan je altijd even de ha post bellen met je vragen..

4. babyproject

babyproject Niet meer actief

Onze dreumes is ook eens van ons bed gerold toen ze zo jong was. Meteen huilen is een goed teken, net als daarna weer lachen. Als je het niet vertrouwt, kun je haar ook om de zoveel uur wekken vannacht, maar kindjes zijn erg flexibel hoor. Kunnen meer aan dan je denkt.

5. Charmed72

Charmed72 Fanatiek lid

8 mrt 2009
    1.354
    271
    83
    Vrouw
    Onze jongste meid is een paar maanden geleden keihard met haar hoofd op een stenen (!) vloer gevallen. Ze begon gelijk keihard hysterisch te huilen en ik heb gelijk de huisarts gebeld. Toen ik haar in de maxicosi legde met haar tutdoek was ze eigenlijk direct al stil. En toen ik bij de HA kwam, zat ze alweer te lachen naar iedereen. De dokter heeft haar nagekeken en er was gelukkig niks aan de hand op een grote bult op haar hoofd na. De dokter zei dat baby's héél erg veel kunnen hebben, dat blijkt. Maar god, wat voel je je ellendig op dat moment.
    Als je het niet vertrouwt, zou ik de huisartsenpost bellen maar dat ze na 5 minuten alweer aan het lachen is, is een heel goed teken. Hou even in de gaten of ze gewoon eet en drinkt en of ze haar nekje naar onder en boven kan buigen.

6. Musss

Musss Lid

9 jul 2011
    79
    0
    6
    NULL
    NULL
    Vorige week is mijn dochtertje van bijna 6 maanden van ons bed gevallen. Begon gelijk te huilen. Heb de Huisartsen Post gebeld en ze adviseerde mij wekadvies. Ieder 2 uur wakker maken ook s nachts. Maar het ging heel goed. Hoefde haar niet eens wakker te maken ze was helemaal zichzelf weer

7. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Hier ook gebeurd toen de kleine man 7 maanden was. Vreselijk! Eerst ook kei hard huilen en na een paar minuten was het helemaal over, nergens last van gehad op een bult op zijn hoofd na..

Deel Deze Pagina