Ik heb net mijn kamer gedweild met allesreiniger van de jumbo, maar als ik aan het einde ben ruik ik voor al niets meer van de allesreiniger! :x welke allesreiniger ruikt nou echt lekker en lang?! Welke hebben jullie?
Ik heb van Andy speciale vloerreiniger. En van Ajax allesreiniger met bloemengeur meestal (rood, groen of paars). Ruikt heerlijk fris.
ik vind Andy lavendel altijd wel lekker ruiken, maar is het niet omdat je zelf lang in de lucht zit, dat je het niet meer ruikt? Ik kwam van de week uit mijn werk toen mijn moeder s ochtends de keuken had gedaan en toen rook het heerlijk schoon. Zelf ruik ik het ook niet heel lang als ik aan het schoonmaken ben.
Ja ik denk dat ik ook weer over ga op ajax! Vind dat zo jammer! Ruikt zo heerlijk in de emmer maar tegen de tijd dat ik weer klaar ben en alles is opgedroogd is de geur ook weg!
Mijn vriend ruikt het ook bijna nooit als ik gedweild heb en die heeft een goed ruikertje! Ach, kan ik weer eens overstappen
Dat zou ik ook wel willen weten, maar juist omdat ik niet van die chemische 'frisse' geurtjes houd en ik het liefst heb dat ze snel verdwijnen haha. Maar Driehoek vind ik wel lekker ruiken, en blijf je ook best lang ruiken vind ik. Al is dat echt een geur waar je van moet houden.
Gebruikte eerst AH-huismerk, de groen/gele.. Maar die blijft dus echt niet lang hangen. De rode van Ajax vind ik de lekkerste, ik wil niet anders meer
Ik gebruik altijd de witte van Ajaxdie blijft best lang hangen. Maar ben nu wel Benieuwd geworden naar die rode