Is het nu zo dat als je eerder je eisprong hebt, ik had hem na ongeveer 8 a 9 dagen en niet rond de 14, dat je NOD dan ook eerder zou moeten zijn? Of maakt dat niet uit dan? En ben je dan eigenlijk ook, stel dat je zwanger zou raken, langer zwanger dan die 4 weken die je rekent op je NOD? Want mij lijkt het alsof je normaal rekent vanaf 14 dagen dat je 4 weken bent, die 2 weken die je echt zwanger bent en de 2 weken die je cadeau krijgt, dus als je ei bijvoorbeeld een week eerder is geweest, ben je dan ook een week langer zwanger? Sorry voor al die vragen maar was gewoon ff nieuwsgierig Liefs Parels
Hoeft niet per se dat je NOD eerder is als je een vroeg ei hebt; het kan ook dat je een lange luteale fase (tussen ei en NOD) hebt. Wel is het zo dat je LF meestal ongeveer even lang is, dus als je je ei altijd op dag 14 hebt en nu op dag 9, is de kans wel groot dat je cyclus nu iets korter is (volg je 'm nog? ) Wat betreft de duur van de zwangerschap; volgens mij ben je dan idd al langer zwanger...
Wat een uitleg ja haha, maar het was te volgen hoor! Bedankt! Ik kan dus waarschijnlijk uitgaan vanaf de 9de dag gerekend dan, dan twwe weken eraf trekken en dat is mijn begin data dan zeg maar.
Parels, inderdaad dus van af dag 9 gewoon 14 dagen er af trekken. Als jij straks 14 dagen na je ei posi test, ben je hoe dan ook 4 weken zwanger. En over je NOD Miepie zei het al, je NOD hoeft niet anders te zijn maar kan wel! Het kan dus gewoon een cyclus van 18 dagen zijn met een luteale fase van 18 dagen. ( ongi op de 19e dag na ei ). Maar hoe weet je dat je zo vroeg je ei hebt gehad? Heb je ovu test gebruikt?