ineens hogere temp dan andere cyclussen

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door LadyIngrid, 25 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Hoi meiden,

ik zit met het volgende. vier dagen later dan verwacht werd ik 'eindelijk' ongi. Maar dit was maar 1 dag erg heftig, daarna bruinverlies en toen (na 4 dagen helemaal niets meer). Nu heb ik van twee dagen mijn temp gemeten en die is 36.6 en 36.8. Dit vind ik best vreemd, want mijn basale temp ligt (als voorgaande maanden) toch een stuk lager; soms wel 35.9 tot ongeveer 36.4.
    Weet iemand misschien hoe dit kan?

Liefs!

2. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Kan niemand me helpen? Heeft niemand tips of advies?

3. Seth

Seth Niet meer actief

hey...

heb vanochtend je vraag al gelezen, maar ik weet t gewoon niet....
    Je hebt niet alle dagen getempt begrijp ik?
    Wel op hetzelfde tijdstip... anders is het sowieso al niet te vergelijken....

misschien heb je toevallig net op "temp-pieken" gemeten.... kijk maar eens naar mijn kaartje... ook hier had ik pieken....

Mijn temperatuur liep trouwens niet snel af... maar heb dan ook een vmk gehad...

4. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Hoi hoi,

Nee, waarschijnlijk blijft dit een onbeantwoorde vraag. Lekker ingewikkeld:p
    Kmoet vandaag ook erg vaak naar de wc, anders valt het wel mee en ben super moe!
    Misschien toeval?? Misschien niet. Heb ook pijn in mijn onderbuik. lekker irritant!

liefs

5. Seth

Seth Niet meer actief

Tja als je denkt dat je misschien toch zwanger kan zijn.... is er maar een oplossing mogelijk.... maar die kun jezelf ook wel bedenken...:p

6. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Hihi, jah die weet ik ook:D maar ik denk dat ik dat toch maar niet doe. ten eerste om teleurstelling te voorkomen, ten tweede omdat ik niet zoveel zin heb om er geld aan uit te geven.:p

7. silkie

silkie Actief lid

31 mrt 2009
    470
    0
    0
    een eventuele zwangerschap was ook mijn eerste gedachte....
    toen ik zwanger was, werd ik ook "ongesteld" maar alleen minder en korter dan normaal. Toen ik een week later opeens pijnlijke borsten kreeg, heb ik getest. (ik tempte toen niet dus weet niet of mn temp toen ook hoger bleef)

of misschien heb je gewoon een "griepje" onder de leden die wat verhoging geeft.

8. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Een verkoudheid of griepje zal het niet zijn. Voel me niet zieker dan anders, om het zo maar te zeggen.
    Mijn mens was de eerste dag redelijk veel (meer dan ik in het begin van dit jaar had) en ik had ontzettende kramp, dus zwangerschap lijkt me dan weer erg onwaarschijnlijk?
    Lekker irritant haha, en ik ga morgen de nachtdienst in, dus dan kan ik ook al niet tempen.

9. Mezelf

Mezelf Actief lid

6 dec 2008
    361
    0
    0
    Noord Holland
    @ Ladyingrid: Ik had mijn vorige cyclus ook opeens een hogere basale temp dan anders. Dat was bij mij de cyclus na mijn mk.
    Gezien je later ongi werd dan anders zou het misschien kunnen zijn dat je toch heel eventjes zwanger was. En een vmk had. Ik zou het anders ook niet weten.
    Succes!

Deel Deze Pagina