wat voor temp in te vullen?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door trishka, 2 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Hoi hoi,

Gisteravond kon ik mn thermometer die ik normaal gebruik niet vinden (op de dag voor mn kleine gebruikt ivm ziek zijn). Heb nu dus de oude gebruikt die ik nog had liggen vanmorgen. Nu is het zo dat dat ding ergens in t midden van de tuut gescheurd is, vandaar dat ik ook een nieuwe had gehaald :D .

Vanmorgen gaf de temp met die oude 36,2 aan, wat erg laag is maar dacht dat t misschien t dipje voor het ei was omdat ie ieder moment kan springen.nog een keer getempt en toen 36,1...

Vanmiddag de nieuwe weer gevonden dus toch even gecheckt hoeveel graden verschil de twee hebben. Is t 0,7 graad verschil :$ ! Zal wel komen omdat t tuutje van de oude gescheurd is denk ik?

Maar nu weet ik dus niet wat ik moet opschrijven ivm de temp.. anders maar niet mee laten tellen? Heb m nu op 36,7 gezet maar weet dus niet of t klopt......

Iemand een tip wat ik nou op moet schrijven? Of moet ik de temp gewoon open laten?

2. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    dat t 0,7 verschil is merkte ik trouwens net, de stukke gaf 36,5 aan en de nieuwe 37,2.. natuurlijk direct achter elkaar getempt....

Deel Deze Pagina