ineens hooikoorts?!?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bloem, 13 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem

Bloem Actief lid

21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Hoi, ik heb niet echt eerder last van hooikoorts gehad, maar nu sinds 1 week veel last van m'n ogen en neus, zou dit door de zwangerschap kunnen komen?
    Bij m'n eerste zwangerschap geen last van gehad.. Herkent iemand het?
    bedankt..

2. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ja dat kan hoor dat je nu ineens last hebt. Als het na je zws nog steeds is, kun je je laten testen.

3. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Je kan dat idd ineens zomaar krijgen,mijn moeder heeft het sinds vorig jaar die is was toen 44 nooit ergens last van gehad en hoppa...hooikoorts!

4. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    ik heb er ook alleen maar erge last van tijdens de zwangerschap.
    in de vorige zwangerschap ben ik allergisch geworden.

5. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Kan inderdaad, ik heb het ook op mijn 17e opeens gekregen. Hoopte door de zwangerschap dit jaar over te kunnen slaan, maar helaas... :(

6. Ayvida

Ayvida Actief lid

28 nov 2006
    321
    0
    0
    Hoorn
    Ja, helaas... ik kreeg het in mijn vorige zwangerschap opeens. Het is nooit meer overgegaan, en dit jaar heb ik het heel erg. En aangezien je niets mag gebruiken als je zwanger bent (ja, een homeopatische neusspray die niet helpt) is het niet echt een pretje.

7. Bloem

Bloem Actief lid

21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Hmmm niet echt goede berichten zo te lezen, nou maar hopen dan dat het niet alte erg doorzet...
    sterkte allemaal...

8. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    iedereen kan plots klaps hooikoorst krijgen en het is zo zo irri je blijft niezen en opgezwollen ogen hebben zie er nu ook erg charmant uit ahahaha
    ik heb het zelf plots op mijn 14e gekregen dus heb van alles uitgeprobeerd maar niks werkt bij mij dus ik laat het nu maar over me heen komen.....

9. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Balen dat je íneens hooikoorts hebt gekregen. Ik kreeg het toen ik 8 was en op een gegeven moment was zo erg dat ik niet meer normaal kon functioneren. Vanaf mijn 20e kreeg ik Kenacort ieder jaar en dat hielp super. Maar de laatste 3 jaar heb ik het niet meer nodig gehad. Het lijkt alsof ik er overheen aan het groeien ben. Het kan dus ook zomaar weggaan.

10. Trix

Trix Lid

7 mei 2007
    56
    0
    0
    Hey meiden...
    Sorry voor jullie, maar ik ben plots van de hooikoorts af!

Sinds ik zwanger ben, heb ik geen last meer van hooikoorts, ik had normaal altijd last van m'n ogen en neus!
    Bij de HA heb ik dit voorgelegd en hij zei dat het wel eens kon zijn, dat bestaande kwaaltjes tijdens de zwangerschap minder worden of weg zijn. Maar helaas is de kans groot dat ik het nà de zwangerschap weer gewoon terugkrijg! Balen.. maar goed... ben ik er nu toch een hele tijd verlost!

Gr.
    Trix

11. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ik kreeg het 3 jaar geleden ineens....
    Dit jaar heb ik er minder last van gehad door de hormonen.... (bofkont die ik ben). Tabletjes die ik ervoor heb gekregen (voor tijdens de zwangerschap) is Xyzal. Dit werkt wel iets, maar niet supergoed.

Sterkte ermee!
    Groetjes Miep

12. Ayvida

Ayvida Actief lid

28 nov 2006
    321
    0
    0
    Hoorn
    Ik heb sinds gisteren een pollenhor in mijn slaapkamerraam.. en dat helpt geweldig! Vannacht echt geen last gehad, terwijl ik de afgelopen weken elke nacht heb liggen niezen en snotteren.. wellicht een tip voor mensen die er s'nachts slecht door slapen!

13. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

toen ik net een paar weken zwanger was waren mijn aanwezige allergieen niet meer om te houden had er zo verschrikkelijk veel last van. daarvoor ook al veel maar toen extreem.

na ong 12 weken zwangerschap ineens nergens meer last van. en nu 3 weken na de bevalling (afklopen) ook nog niks.

ben benieuwd of allergieen dan ook weg blijven door een zwangerschap.

Deel Deze Pagina