Hoihoi, Ik heb sinds een week of twee last van zwaardere borsten (ja, snap wel dat het van de zwangerschap komt) maar er komt ook steeds vocht uit. Echt niet een beetje, maar best wel veel.... is dat normaal? En ik heb ontzettend last van mijn tepels. Dat doet toch zeer! Iemand tips?
hoort er allemaal bij meid, ik had bij mijn voorgaande 2 zwangerschappen echt verschrikkelijk last van mijn borsten en droeg de laatste 6 wkn van mijn zwangerschap van die dingen in mijn bh's weet ff zo gauw niet hoe die dingen meer heten...als ik alleen al bukte of wat dan ook "spoot" het er gewoon uit zo veel.... dus tja vervelend maar niks ernstigs gelukkig...
Ik heb uitwasbare compressen gekocht, handiger dan die wegwerpdingen. Vangen meer melk op, je spoelt ze af onder lauw water, ze zijn op een half uurtje droog en kunnen terug in de bh (én voordelig ook ) Die hormonen ook... Als de baby van de buurvrouw begint te huilen, spuit het er hier bij mij gewoon uit
ja Tanja dat zijn ze kon er ff zo gauw niet opkomen hoor hahahaha... erg is dat he, idd als je wat hoort huilen wil het er al uit spuiten... ik vond die wegwerp dingen wel makkelijk wist niet eens dat je uitwasbare dingen had, maar goed ze zijn er en ze zijn makkelijk he
hoi smoekie zo zie je maar weer je bent nooit te oud om te leren hahahahahaha. groetjes sandra ps wist zelf ook niet dat ze er uitwasbaar zijn hoor
Alvast bedankt! Tja, 1 van de leuke dingen aan zwanger zijn he Die zoogcompressen heb ik inderdaad al, anders krijg je van die rare vlekken in je t-shirt... ach ja, nog even, dan wordt de melk echt gedronken.
Niks aan de hand is je lichaam die zich voorbereid op de borstvoeding Euh...ik ben nu 17 weken zwanger en heb al 2 weken dat de colostrum (eerste doorzichtige melk zeg maar) eruit loopt godzijdank geen babies in de buurt hier Enige nadeel van die zoogcompressen is dat ik het zo zweterig vind met dit weer maar goed....wat is er ook niet zweterig met dit weer? xxx Roelie
Ik denk dat dat per vrouw verschilt, ik heb hier namelijk geen last van gehad. Ja na de bevalling dan
heb sinds een week of 3 last van lekkende borsten! ergste nog dat het erger lijkt te worden op het moment dat ik een baby hoor huilen! Dus als ik s avonds me bedje instap en de beebs van de buren beginnen te huilen (zowel boven als naast mij en iedereen slaapt met balkon deur open) weet ik al dat ik de volgende ochtend vlekken op mijn beddegoed en/of shirt heb liefs
Ik heb ergens gelezen dat dit vanaf week 16 al kan. Weet alleen de site zo niet meer. Zal even kijken of ik die nog kan vinden. *Edit* Gevonden! http://www.ouders.nl/lacta/bv0527.htm
Toen ik zwanger was van mijn zoontje had ik al last van lekkende borsten vanaf een week of 20... Verschrikkelijk vond ik dat...het spoot er nog niet uit, maar moest wel al zoogcompressen indoen...