ineens is die kriebel er weer....

Discussie in 'De lounge' gestart door poppie2, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @blup: mooi geschreven en knap dat je die beslissing hebt genomen ondanks dat je gevoel je wel wat anders zegt! lekker genieten van je zoontje;)

2. Sensea

Sensea Niet meer actief

dank je miss flower

3. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Helemaal mee eens!

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    idd mooi geschreven!

Ennuh hier.. tja. Ik had tijdens de zwangerschap van ons zoontje het idee: 'Nu is het klaar, we zijn compleet'
    Maar idd begint het weer te kriebelen, vooral wanneer ik andere zwangeren zie. En wonder boven wonder begint mijn man ook opeens weer over baby's terwijl hij een paar weken terug nog zei 'helemaal klaar te zijn'..

Vind het lastig omdat ik er met de verzorging en opvoeding er praktisch alleen voor sta, en 3 kids is minder praktisch als 2.. en daarbij heb ik nog steeds geen rijbewijs.

5. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik zou eigenlijk niet eens kinderen kunnen krijgen volgens de artsen, maar heb er toch maar mooi 2.... dus ik mag eigenlijk klagen,

toch voelt het heel klote dat wij onze wens van 3 kinderen niet mogen hebben.

maar het is beter zo, ik heb 2 kindjes die hun mama nodig hebben, dat mag ik niet op het spel zetten.

ik geniet van deze 2 bengels, of de kriebel voor een 3e ooit over zou gaan.. hmm ik weet het niet... weet iig wel dat het niet mogen... de kriebel groter heeft gemaakt....gek is dat .

6. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    Hier zijn ook nog steeds kriebels en ik vraag me ook af of dat ooit over gaat, we hebben nu 3 prachtige kindjes en eigenlijk zou Madou de laatste zijn maar ik vraag me af of we dat gaan volhouden.

7. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

hier zwanger van de tweede en ik weet zeker dat ik, als ze 1 jaar is, de kriebels weer krijg. Wij weten wel dat we het echt bij twee kindjes willen houden. We werken ook nog allebei en we hebben ook toekomstplannen waarbij het hebben van twee kinderen wat overzichtelijker en praktischer is dan wanneer het er meer zouden zijn. We willen als ze wat groter zijn weer gaan reizen en op zoek gaan naar een plek voor een vakantiehuis over een aantal jaren.

Verder voel ik dat mijn lichaam er niet voor gemaakt is om hierna nog een kindje te krijgen. Ik heb vreselijk veel last van bekkeninstabiliteit waardoor ik nu al bijna niks meer kan.

Wij gaan dus niet meer toegeven aan die kriebels en lekker genieten van onze twee kids straks. Ik denk wel dat ik het gevoel heb dat we compleet zijn straks trouwens..

Maar ja, ik vind het krijgen van kinderen en de hoeveelheid vaak echt een gevoelskwestie. Ik heb bij mezelf gemerkt dat mijn verstand in ieder geval niet meer sterk genoeg was t.o.v. mijn gevoel. Anders was het praktischer geweest om nog even te wachten met deze zwangerschap, aangezien we ook net verhuisd zijn naar een klushuis haha.

Altijd moeilijk ;)

8. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Ach ja praktisch? waar heb je het over? als je gevoel zegt dat er nog eentje bij moet dan heeft dat toch niets meer met praktisch te maken? Hier is de 4e onderweg en ja dat is ook erg onpraktisch. Maar daar kijken wij niet naar het is een kwestie van gevoel en verstand samen.
    Ik weet niet wanneer je er klaar mee bent, ik weet (bijna) zeker dat het voor ons bij 4 blijft.

9. liebrando

liebrando Niet meer actief

hier nog een die al meer dan een jaar een stil verlangen heeft na een 4e wondertje. Heb 3 prachtige kindjes waar ik dolgelukkig mee ben hoor maar een 4e zou altijd van harte welkom zijn. Ik heb altijd geroepen tijdens de laatste zwangerschap dat het echt klaar was en na de bevalling had ik dat gevoel ook. Maar ze is nu 2,5 en toen ze 1,5 was begon het stiekem wat te kriebelen. Heb het steeds weer weggewuifd maar het komt keer op keer op keer maar weer terug. Dus het verlangen zit toch echt dieper dan ik dacht. Of het er ooit van komt?? weet ik niet me man wil het ene moment wel het andere moment niet. Ik laat het maar een beetje aan hem over, maar stiekem hoop ik wel eens dat ie over de drempel komt. Het hoeft niet nu meteen maar het lijkt me wel super om over een jaartje ofzo nog 1x zo prachtig wondertje mee te mogen maken. Nog 1x een dikke buik, nog 1x dat getrappel, nog 1x zo lief klein wondertje!

10. Alita

Alita Niet meer actief

pff ik wil ook denk ik graag een derde kindje.....maar wil ik het om zwanger te zijn en nog eens te bevallen en om weer een baby te hebben?
    Ik bedoel ze worden ook groot en kosten straks een hoop geld....dus de twijfel is er wel maar ik denk dat wij er over een paar jaar weer voor gaan!

Hoop wel dat dan de kriebels weg zijn hahaha

Deel Deze Pagina