Vanochtend om 4 uur werd ik wakker met een onrustig gevoel! Rond 5 uur kreeg ik ineens een pijn in mijn onderrug die ongeveer een minuut aanhield! dit herhaalde zich zo rond de 15 min. Rond 8.00 nog even op bed gaan liggen en in slaap gevallen om 9 uur werd ik wakker van het zelfde gevoel! Toen ben ik de tijd bij gaan houden en er zit elke keer rond de 10 a 15 min tussen maar dit alles doet geen pijn hooguit een zeurderig gevoel die wel duidelijk van zwak naar sterker gaat en weer terug! Kom net onder de douche vandaan, tijdens douchen geen last van maar toen onder de douche vandaan kwam meteen weer een ongie gevoel alleen niet in de rug! Nu gaan de vlagen in dezelfde tijd verder ong 12 min ertussen. Ben zo onzeker zou het nu begonnen zijn? liefs Luna86
Het zou kunnen. Volgens mij is het gewoon afwachten of het doorzet en als de weeen regelmatig komen om de 3-5 min. en minstens een minuut duren, dan weet je 't zeker. Duim voor je!
Het zou kunnen, maar ik ben geneigd te zeggen als het begint dan weet je het direct. Ik heb ook vaak getwijfeld, maar toen de eerste echte wee zich aandiende wist ik het direct.
ik kreeg het vanochtend helemaal warm wist niet waar ik het zoeken moest van de zenuwen!! Ik hoop zo dat het door gaat zetten en dat ze steeds vaker gaan komen en heftiger! Mijn mannetje zou vandaag naar voetbal gaan maar die blijft toch maar thuis voor de zekerheid. liefs
Dat klinkt spannend! 1 ding is zeker, het kan nooit lang meer duren Hopelijk zet het echt door en hebben jullie je mannetje snel in je handen. In ieder geval heel veel succes!!! Probeer gewoon rustig te blijven en af te wachten. Je kunt ook iets tegen houden als je overal op gaat letten.
Hier nog steeds hetzelfde alleen wordt de tussentijd iets korter. De kracht is ook nog steeds hetzelfde. Morgen voor controle naar de verloskundige ben benieuwd of dit het lekkere voorwerk is! Ook mag het natuurlijk nu doorzetten
Bedankt voor jullie steun meiden Wordt nu wel steeds wat zwaarder en volgens mij is het echt begonnen