Wie heeft dat ook te horen gekregen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door snoet, 12 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoet

snoet Bekend lid

3 feb 2009
    901
    0
    0
    Hoofddorp
    Hallo,

Gisteren voor controle naar de gynaecoloog, met de kleine gaat alles goed. Hij groeit goed.

Maar ik ben niet zo groot, hij is al ingedaald en zit tegen mijn ribben aan. En nu vond ze dat ik al een behoorlijke buik heb en ze denkt dus dat hij niet lang meer op zich laat wachten.

Wie heeft dat ook te horen gekregen en kwam dat uit?? Ik houd rekening met 42 weken maar als het klopt wat ze zegt zijn we natuurlijk harstikke blij.

Groet snoet

2. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    weet niet hoe ve je nu bent. maar grote zegt niet alles en de voorspeling van gyn en vk moet je echtn iet vanuit gaan hoor. die schatten ook maar wat. mijn buik is ook echt enorm en de groei loopt erg voor maar hij kan echt wel tot het einde blijven zitten.het is naturlijk wel mogelijk maar je hebt gewoon een kans van 50/50 dat hij of zij gelijk heeft.

3. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    ja ik zou er ook niet teveel aan hangen

4. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Vraag het 3 dokters en je krijgt 3 antwoorden. Niemand weet wanneer je gaat bevallen, helaas.

Als ik naar mijn artsen luister was ik van't weekend al bevallen, en moet ik intussen rekening houden met overtijd gaan... Ze voelen, ze kijken en ze doen eens een gooi, maar niemand weet het echt. Wat natuurlijk wel kan is dat ze je eerder inleiden als het echt te zwaar voor je wordt of je kindje echt groot is.

5. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    nou ik ben ook heel kleine ( 1. 53 m ) en de kleine was rond 33 weken al ingedaald en zat al tegen mijn ribben aan te schoppen.
    Daarbij had ik ook veels te veel vruchtwater. Dus iedereen dacht ook dat ik eerder zou bevallen.
    Niet dus. liep 10 dagen overtijd :( En moest toen zelfs ingeleid worden want de kleine had echt geen zin om te komen :( ;)

6. Bri

Bri Niet meer actief

Mijn buik liep qua groei altijd wat voor, ben zelfs onderzocht op suiker omdat ze vonden dat het wel heel hard ging. Daar was niks mee aan de hand, overigens. Uiteindelijk ben ik met 40+6 bevallen van een jochie van 3800 gram. Iets zwaarder dan gemiddeld, maar niet extreem.

Ik denk dat die buik vooral heel groot leek, omdat z'n kontje zo hoog bleef zitten. Hij was wel helemaal ingedaald, maar het zwaartepunt bleef hoog. Denk dat hij nogal uitgestrekt lag of zo. Ben zelf niet klein (1.74), heb wel een relatief kort bovenlijf.

7. Skye

Skye Niet meer actief

Mijn schoonzusje had het ook. Ingedaald met 30 weken en de vk maar zeggen (vanaf 37 wkn) "nou deze week ga je bevallen hoor" en dat zei ze dan elke week. Mijn schoonzusje aan iedereen vertellen dat het zou komen en uiteindelijk was ze 3 dagen overtijd. Bij mij was de kleine pas ingedaald met 37,5 weken en ik beviel op 39 weken. Dus echt.....het zegt niets

Deel Deze Pagina