Loco: bambino of mini

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Yolanthe, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

wat is het leukst voor een meisje dat 3 wordt en waar spelen ze het langst mee?

Ben bang dat ze bambino wel snel heeft gezien en het al snel te makkelijk is, maar mini is vanaf 4. Dat is misschien wel weer te moeilijk.

Interesses van mijn dochter: letters en vormen op het moment. Ze herkent al een hoop letters en probeert te "schrijven" (ze "schrijft" van die boogjes en v-tjes en verteld dan wat ze op geschreven heeft).

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm dan zou ik als ik jou was gewoon eens de boekjes open slaan en kijken wat jij denkt dat ze kan :)

wij hebben bambino gekocht overigens en daar ging ze meteen goed mee aan de slag eigenlijk.
    boekje wat wij hebben is duidelijk niet supermoeilijk... maar het leek mij geen kwaad kunnen om niet heel moeilijk te beginnen zodat we altijd een moeilijker boekje k unnen kopen als ze hierop uitgekeken is.

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ik zou eerst de bambino proberen je hebt nog een zoontje zie ik dis heel erg zonde geld is het niet als ze er snel op uitgekeken is

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Justin heeft hier de mini loco, is een pienter jochie en kan hiermee goed uit de voeten met spellenboekjes va 4 jaar.

5. nancy1981

nancy1981 Fanatiek lid

22 mrt 2007
    1.823
    0
    0
    helmond
    Sem word volgende week 3 en krijgt de bambino loko, ben dus eens benieuwd

6. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@nancy: welk boekje doe je erbij?
    wij hebben "deel 1, wat hoort bij elkaar"

en de eerste pagina's zijn best heel simpel.. verderop wordt het wel wat lastiger.. maar goed te doen :)
    denk dat ze voor sinterklaas gewoon nog een boekje krijgt :)

Deel Deze Pagina