Zwanger of niet ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nancy25, 19 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nancy25

nancy25 Lid

29 apr 2014
    89
    5
    8
    NULL
    NULL
    Ik moet het toch even kwijt.

Officieel dacht ik dat ik op 12maart mijn nod zal hebben.
    Mijn vorige keren waren wel wat onregelmatig dus het kan ook eerder of iets later zijn. Ik heb deze keer geen ovulatie testen gedaan aangezien ik er minder mee bezig wil zijn.

Maar nu is er nog niks te zien of te voelen van de rode duivels.
    Wel heb ik afgelopen zondag een test gedaan en die gaf negatief aan.
    Heb verder na mijn idee geen last van symptomen op de extreme moeheid na. Wel vanaf vanmorgen misselijk.

Nu is mijn twijfel zou ik dan toch nog zwanger kunnen zijn ondanks dat mijn test twee dagen geleden negatief was. Vindt het voor mij doen heel vreemd dat ik zo lang op mijn nod moet wachten. Normaal voel ik die ook wel aankomen maar dit keer voel ik hellemaal niks.

Dus ben ik toch zwanger of loop ik mijzelf gek te maken.

2. Simba1992

Simba1992 Fanatiek lid

8 dec 2017
    1.033
    1.020
    113
    Vrouw
    Er zit maar 1 ding op denk ik: nog een test doen. Het zou kunnen :)

3. all4love

all4love Bekend lid

23 jan 2019
    754
    459
    63
    Vrouw
    Zolang je niet zeker bent van je eisprong is het lastig. Hcg verdubbelt ongeveer om de 48 uur, dus het zou maarzo kunnen dat je test nu wel positief is. Heb je geen andere symptomen gehad van je eisprong? Dat je een beetje een indicatie hebt wanneer hij geweest is

Leraje vindt dit leuk.
  4. nancy25

nancy25 Lid

29 apr 2014
    89
    5
    8
    NULL
    NULL
    Ik dacht iets te voelen rond 25 februari en rond 4 maart dacht ik een innestelling te voelen had heel veel pijn in onderbuik een schimmel waar ik nooit last van heb alleen bij mijn eerste zwangerschap en en gek gevoel in mijn benen loop dwang maar ook moe wat ook herkenbaar is van mij eerste zwangerschap

Vandaar mijn verwarring of ik nu wel zwanger kan zijn.

5. nancy25

nancy25 Lid

29 apr 2014
    89
    5
    8
    NULL
    NULL
    Weer een test (kV) gedaan helaas weer negatief.

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.025
    15.629
    113
    Nabij Utrecht
    Dan denk ik dat jouw ei veel later is geweest dan je denkt, of misschien nog moet komen.
    Als je ei op 25 feb was, was je nu al 23 dpo en had je een knaltest gehad.
    Bij een ei omstreeks 4 maart zou je al 16 dpo zijn en ook een (bijna) knaltest moeten hebben.

Hoe lang zijn alle cycli hiervoor geweest (zonder anticonceptie) en wat was de eerste dag van je laatste ongi?

Nic87 vindt dit leuk.
  7. Juf321

Juf321 Actief lid

3 feb 2019
    171
    87
    28
    Vrouw
    @nancy25
    Hoi meid! Ik heb precies hetzelfde meegemaakt vorige maand in mijn eerste ronde. Ik weet natuurlijk niet of dit ook bij jou geldt, maarr bij mij betekende het gek genoeg opeens een heeeeele lange cyclus. Ik had indd ook een ovu test gedaan en indd op nod en een week daarna nog niet ongesteld en ook een negatieve test. Geen symptomen ook dus was verwarrend. Uiteindelijk 6 testes gedaan en daarna bloedtest bij de dokter. Niet zwanger... mijn menstruatie kwam 2 weken te laat :s

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.025
    15.629
    113
    Nabij Utrecht
    Ps, uitgaande van weer een cyclus van 36 dagen, zou je dus morgen je nod pas hebben ;)
    Je cyclus is 31 dagen zeg in een eerder topic, met uitschieters naar 36 dagen.
    13 feb eerste dag laatste ongi, dan zit je vandaag op cd 35 en dus nog niet op je nod bij een langere cyclus :)

9. Nic87

Nic87 Actief lid

27 nov 2017
    132
    144
    43
    Vrouw
    Een positieve ovulatietest wil helaas niet zeggen dat je ook werkelijk een eisprong krijgt. Dat is mijn ervaring..
    Het kan zijn dat het LH wel hoog is maar een eisprong toch niet lukt.
    Je lichaam gaat het dan nog eens proberen, waarna je opnieuw een positieve ovulatietest kunt krijgen later in die cyclus gevolgd door wél een eisprong. Als dat niet resulteert in een zwangerschap word je alsnog ongesteld.

10. Juf321

Juf321 Actief lid

3 feb 2019
    171
    87
    28
    Vrouw
    Ja hier heb ik inderdaad ook aan gedacht. Gebeurt dit vaak?? Want als dit vorige maand bij mij het geval was, is het reeel dat ik het deze maand weer kan krijgen? Weet iemand dit??

11. Nic87

Nic87 Actief lid

27 nov 2017
    132
    144
    43
    Vrouw
    Ik heb dat al eens vaker gehad. Dat zijn bij mij dan ook de uitschieters. Dan vind ik 2x in een cyclus de LH piek.
    Maar dat is niet vaak voorgekomen bij mij hoor. Ik geloof 2x in 1,5 jaar tijd..

Deel Deze Pagina