Ik weet niet of ik nou uit een ei kom, maar wij hebben een Maxi Cosi Mura 4 wagen en ik probeer nu al dagen het afdek gedeelte van de ligbak eraf te ritsen. Niet de kap dus, maar het liggedeeltje waar je je kind mee bedekt. Vooral met die warmte is dat afdek gedeelte naar mijn idee niet nodig en ik kom allerlei andere moeders tegen die hun kind lekker open en bloot in de bak hebben liggen en ik krijg dat ding er maar niet afgeritst. Wie heeft er nog meer een Mura 4 en heeft een tip???
Ik had dat probleem ook haha. Ergens las ik dat je toch echt gewoon dat ding eraf kon ritsen en soms moet je even wat kracht zetten. Uiteindelijk is de hoes er bij mij ook afgegaan! Wanneer hij er eenmaal af is geweest kun je hem er ook weer makkelijker op en weer af halen.
Hier zat ik ook eerst mee. Je moet even kracht zetten. Bij mij ging die er aan de li kant af (als ik in de bak kijk zeg maar).
Wij hebben een mura 3 maar dat maakt niet uit. Ik had ook vaak problemen met die rits, maar het is gewoon stroef in het begin maar werkt uiteindelijk wel als een gewone normale rits.
Nou, dan ga ik nog maar eens proberen. Ik kom steeds in het midden uit omdat er twee van die ritsen aanzitten en aan de uiteindes krijg ik die rits er niet uit...Misschien ben ik te voorzichtig!
Mag ik vragen hoe lang jullie kindjes in de wagenbak hebben gelegen? Ik ben benieuwd hoe lang mijn dochter er nog in gaat passen namelijk.
Mijn (lange)zoon heeft er t/m 4mnd ingelegen.De kinderwagenstoel kan helemaal plat dus toen ging ie daar in. Ik heb em trouwens er zo af kunnen ritsen zonder problemen.
haha...hier hetzelfde probleem gehad! Inderdaad aan de linkerkant (als je in de bak kijkt) kun je het eraf halen. En dan beide ritsjes aan de linkerkant doen en als het goed is gaat ie er dan af. wel wat stroef in het begin en het was lastig om het er weer op te krijgen. Na een aantal keer gaat dat veel beter!
Ik heb ook een mura 4....beide ritsen naar de linkerkant (als je de bak inkijkt) doen, dan kan je m eraf halen
Heb m ook en heb t ook niet voor elkaar gekregen . Inmiddels ligt hij er niet zo graag meer in en heb ik t opgegeven...
Bedankt voor je reactie! (En sorry voor het off-topic gaan) Ik heb ook de kinderwagenstoel, afwachten wanneer het die moet gaan worden. Mara heeft nu nog zo'n 15 cm over bij haar hoofdje.