Ineens zijn de zwangerschapskwalen weg ..

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Wivine89, 6 mrt 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wivine89

    Wivine89 Actief lid

    12 jun 2014
    495
    69
    28
    Rotterdam
    Hi Dames ,

    Dikke positieve zwangerschapstesten hier na een miskraam in oktober.

    Maar ineens , heb ik geen gevoelige borsten meer , weeïge gevoel is weg . Nu maak ik me super veel zorgen, kan dit ook zonder verdrietige gevolgen?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. enceinte

    enceinte Actief lid

    17 aug 2023
    282
    282
    63
    Vrouw
    Ja dat kan zeker en zegt nog niet zoveel. Ik heb een missed abortion gehad en voelde me tot de curretage helemaal zwanger qua kwaaltjes. Deze zwangerschap gaat (tot nu toe) goed maar heb zeker momenten gehad dat ik me totaal niet zwanger voelde. Inmiddels weer een aantal dagen overgeven. Het kan heel wisselend zijn per week! Sommige vrouwen hebben sowieso weinig ongemak. De eerste periode blijft altijd spannend, zeker na een miskraam!
     
  3. Mamavan123

    Mamavan123 Actief lid

    20 apr 2023
    480
    404
    63
    Mijn ervaring is dat ik vaak klachten heb voor/tijdens het testen. Dat die weg zijn en dan met week 5/6 pas weer terug komen. Kwaaltjes komen en gaan het eerste trimester.

    Het kan natuurlijk wat betekenen, maar zou mij daar niet direct zorgen om maken.
     
    nosilla en Wivine89 vinden dit leuk.
  4. Wivine89

    Wivine89 Actief lid

    12 jun 2014
    495
    69
    28
    Rotterdam
    Ja echt heel spannend , ik wil ook
    Blijven testen , maar dat zegt ook weer niets natuurlijk . Je let op elk klein dingetje , maar ben blij dat er meer zijn met die soort ervaringen . Volgende week gaan we een week op vakantie , daarna een echo ! Hopelijk geeft dat wat rust
     
  5. enceinte

    enceinte Actief lid

    17 aug 2023
    282
    282
    63
    Vrouw
    Gelukkig hoef je dan niet heel erg lang meer te wachten. Hopelijk geeft de vakantie goede afleiding! Het is echt niet gek om een aantal dagen niets te voelen. Maar herken het wel hoor, ik heb in het begin dagen lang in m’n borsten geknepen om te voelen of ze nog gevoelig waren :roflmao: Het hoort er gewoon bij.
     
  6. Wivine89

    Wivine89 Actief lid

    12 jun 2014
    495
    69
    28
    Rotterdam
    Haha dat knijpen, doe ik inderdaad ook, aparte dingen doen we soms als vrouw.. :) Testen worden niet vager.. dus ik probeer te vertrouwen
     
    enceinte vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina