het is al 40 dagen terug dat ik een miskraam heb gehad. op 10 mei had ik curretage daarna vloeide ik 2 weken en toen was het gestopt.. na 5 dagen begon ik weer te vloeien tot nu toe.. is dat normaal? lijkt op een menstruatie maar ja is het dat ook?.. dat weet ik dus niet. blijf maar vloeien. ik maak me zoveel zorgen dat er misschien toch nog een ontsteking in mijn baarmoeder zit of dat er iets anders is. ze hebben een uitstrijkje bij me gedaan en daaruit is gebleken dat er geen ontsteking in mijn baarmoeder zit. ik heb waarschijnlijk een schimmelinfectie en blaasonsteking. Hebben meer dames dat meegemaakt.. dat ze langer bleven vloeien na een curretage? Hopelijk ben ik niet de enige die dat pech heeft! xxx Tamara
Ik heb geen curettage gehad, maar medicijnen om de miskraam op te wekken. Ik heb daarna 8 weken gevloeid. Na 6 weken heb ik pas de gyn gebeld en kon dus pas twee weken later terecht. Er bleek toen nog wat baarmoederslijmvlies te zijn en ik heb toen een kuur gekregen van twee weken. Het vloeien is toen gestopt en gisteren heb ik te horen gekregen dat mijn baarmoeder weer helemaal schoon is en dat we weer van start kunnen. Dus mijn advies, wacht niet te lang met bellen. Sterkte!
Ik heb geen curettage gehad, maar medicijnen om de miskraam op te wekken. Ik heb daarna 8 weken gevloeid. Na 6 weken heb ik pas de gyn gebeld en kon dus pas twee weken later terecht. Er bleek toen nog wat baarmoederslijmvlies te zijn en ik heb toen een kuur gekregen van twee weken. Het vloeien is toen gestopt en gisteren heb ik te horen gekregen dat mijn baarmoeder weer helemaal schoon is en dat we weer van start kunnen. Dus mijn advies, wacht niet te lang met bellen. Sterkte!
Ik had na de eerste curettage ook nog constant bloedverlies en ben na een paar weken (ook met buikpijnklachten) teruggegaan naar de gynaecoloog en die meldde mij dat er nogmaals een curettage moest plaatsvinden omdat hij vermoedde dat er een restant zwangerschap zou zitten, wat na de behandeling inderdaad het geval bleek te zijn. (over verwerken gesproken) Hopelijk is het voor jou nu over, ik gun het niemand om weer die ellende mee te maken. Veel liefs en succes, Saskia
Ik ben drie maanden geleden gecurreteerd. Ik heb vervolgens bijna twee weken last gehad van bloedverlies en 30 dagen na de curretage was ik weer ongesteld. Het was heftiger en duurde iets langer dan normaal, maar ik nam aan dat het nog even tijd nodig had om normaal te worden. Nu ben ik al 2 weken ongesteld en heb de gynaecoloog erover gesproken. Die zei dat ik het nog wel 1 à 2 weken aan kon blijven zien, maar als ik er echt genoeg van had (JA!) dan kon ik een kuur van een week met progesteron krijgen om mijn cyclus weer op orde te krijgen. Dus als je je zorgen maakt, dan zou ik gewoon even bellen! Groetjes, Marrie
Ik heb na mijn curretage (11 juni) steeds bloedverlies gehad en nu lijkt het sinds gister avond over te zijn!